Jump to content

Waar kan je de Parashuuttas halen?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik had een Filmpje gekeken BaseJump van GTA SA

Dan zie je dat ie Zo eraf springt enz. maar waar kan je dat parashuuttas halen?

Geplaatst: (bewerkt)

Mja, je moet naar een groot gebouw in downtown:parachute.JPG

Dan zie je aan de voor kant (waar 't blauwe stipje op de kaart staat) zo'n gele punt (net zo 1 als bij je huis). Als je er door heen gaat dan kom je op 't dak. Je loopt een trapje op en dan kom je op een helipad.. In 1 van de hoeken ligt dan de parachute..Denk er wel om dat je voor 't springen je wapen op parachute zet. Dan gewoon van 't gebouw springen en rondje drukke.. :)

Bewerkt: door Rvl
Geplaatst:

Gaaf.

Is het dan ook mogelijk nadat je je parachute geopend hebt en in de lucht zweeft met je parachute je dan een ander wapen kan kiezen en bv mannetjes op de grond via de lucht kan neerknallen ?

Geplaatst:

Ik weet alleen de parachute te liggen op de mount chiliad mer ze zeggen ook dat hij in los santos op een gebouw ligt

Geplaatst:
Is er dan een cheat voor die Parashuut?

OF kan je ergens kopen?

Volgens mij bestaat er geen cheat voor.

Of je hem kan kopen weet ik niet.

Geplaatst:
Gaaf.

Is het dan ook mogelijk nadat je je parachute geopend hebt en in de lucht zweeft met je parachute je dan een ander wapen kan kiezen en bv mannetjes op de grond via de lucht kan neerknallen ?

De parachute heeft een eigen 'wapen' icoon in het spel, ik neem aan dat je geen ander wapen kunt kiezen.

Geplaatst:

WHahha lol wel grppig hoor.

Als je aan het springen bent kun je geen ander wapen kiezen.

Geplaatst: (bewerkt)

net had ik een missie bij las ventura dat ik heel veel helicopters moet neerschieten ik was ermee klaar ik zie zo een tas liggen ik spring van de berg af ,was het nie hoog genoeg toen ik keek leek het wel hoog maar dat was het dus nie viel ik dood <_<

er is er een op zo een flat in downtown los santos en eentje op mount chilliad en eentje ergens op zo een boog in el castillo del diablo (vlak bij nofly zone) verder heb ik er nog geen gezien

post-62-1099340565.jpg

Bewerkt: door killerbee
Geplaatst:

Kan je de parachute meerdere keren gaan halen en gebruiken? Of kan dit slechts 1 keer? :o

Geplaatst:

je kan hem vaker halen en maar 1 keer gebruiken maar dan ga je ff weg en dan ga je weer naar de plek waar die tas ligt dan ken je hem weer pakken

• 1 maand later...
Geplaatst:
er is een cheat voor moet je maar eens gaan kijken op My Webpage

nu moet je echt ophouden je hebt ook al in die andere topic ouwe koeien uit de sloot gehaald de moderators zijn hier niet blij mee

dus die lossen dit wel op met jou :angry: ik baal dat je dit doet

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...