justinW Geplaatst: 23 augustus 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2006 In GTA SA is meer reliëf Justin W Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killroy Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2006 (bewerkt) die copsuit heb je in vc ook echt wat aan in sa niet. Bewerkt: 25 augustus 2006 door killroy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2006 (bewerkt) In GTA San Andreas heb je veel gangs die gelijk op je schieten als ze je zien. In GTA Vice City schieten alleen de Haitans op je als ze je zien. Bewerkt: 25 augustus 2006 door denkaanhenk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
justinW Geplaatst: 26 augustus 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2006 Op mij schieten ze zelden, ik doe altijd mee aan het vuurgevecht als ik er in de buurt kom. Ik ga toch niet dood. Justin W Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.