wastelander Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Onderwerp: Freestyle Soort: Signature Size: Max 400x200 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: Z.S.M Mijn inzending komt na de jouwe
Nielok Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 niemand, nou dan doe ik wel eens en de inzet is men signature.
wastelander Geplaatst: 22 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 (bewerkt) Prima , als iemand de titel wil veranderen Wastelander nielok Nielok Veel suc6 en stemmen kan beginnen !! Bewerkt: 22 augustus 2006 door wastelander
demontventoux Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 Stem: Wastelander Ik vind de kleurencombianties en kleurenovergangen zeer geslaagd bij Wastelander. Ook Nielok heeft een zeer mooie singature maar vind ik de kleuren net iets te "fel" (zeker dat wit) Het was een moeilijke keuze omdat beide een zeer geslaagde singature hebben
DenkaanHenk Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 Ik vind ze allebei wel mooi. Maar toch kies ik voor wastelander Ik vind die kleuren toch wel wat mooier.
RobertSA Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 Ik vind ze allebei wel mooi.Maar toch kies ik voor wastelander Ik vind die kleuren toch wel wat mooier. Ben ik het volledig mee eens. dus:wastelander.
Ikkes Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 Wastelander: Opzich een erg mooie sig maar aan één ding erger ik mij. Die twee dikke zwarte balken. In mijn ogen trekken deze veel te veel de aandacht en daardoor word Keira zelf een beetje naar de achtergrond gedrukt, en dat is jammer. Voor de rest zitten er goede effecten bij en is het op die balken na een mooie sig. Je tekst is wel erg mooi vooral die K. Nielok: Je sig toont op het eerste gezicht een beetje flets door je kleurgebruik maar dat geeft aan de andere kant toch ook wel weer wat moois. Het is een sig die goed in elkaar samenhangt en daardoor één mooi geheel is. Je tekst is niet echt top maar wel leuk gedaan. Want als je even snel kijkt lijken de H en de D een beetje weg te vallen in de achtergrond. Wel vind ik het erg leuk hoe je de boorder heb. Dit geeft een leuk speels effect. Stem: Mijn gevoel zei eerst Wastelander maar toch schrikken die balken mij af en gaat mijn stem naar Nielok . Ikkes.
Recommended Posts