Vayne Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2004 Hey iedereen, Voor alle quadbike liefhebbers, ik heb gelijk de 28ste de quad gevonden omdat ik er helemaal gek op ben. maja,... :lol: Plaats: Hilltop farms bechrijving: je ziet daar 1 gebouwtje en 2 schuren. op de 2e verdieping van 1 van de schuren staat hier succes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RGA Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2004 in het noordwesten van los santos. is een gebied in red country dat bleuberry accres heet of zoiets daar is 1 heel grote boerderij en daar staat ook een qaud in het noorden van die boerderij stat aan de linker kant een schuur en staat hij langs. ik vind hem wel relaxed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2004 Zie geen verschil tussen de Quad en de Dirtbike.. Behalve dat de Quad andere vorm heeft :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
denracer Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 Zie geen verschil tussen de Quad en de Dirtbike..Behalve dat de Quad andere vorm heeft :huh: verder zelfde geluid ja wel vreemd enzo wel wreed ding :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
alien_researcher Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2004 :ph34r: kan iemand mij een kaart bezorgen waarop aangeduid staat waar een quad staat please?? alvast bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2004 :ph34r: kan iemand mij een kaart bezorgen waarop aangeduid staat waar een quad staat please?? alvast bedankt! Er is ook een cheat voor de Quad .. Maar als je niet wilt cheaten : SCREW U FAIR PLAYA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
alien_researcher Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2004 ja heb ik juist gezien maar als je veel cheat maak je je spel kapot dus cheat ik liever niet... :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2004 ja heb ik juist gezien maar als je veel cheat maak je je spel kapot dus cheat ik liever niet... :ph34r: Als je veel cheat maak je je spel kapot ? Wat bedoel je daar nu weer mee ? :unsure: Je kan ook 2 savegames maken : Cheater Fair Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
alien_researcher Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2004 :ph34r: ja ok dan maar ik cheat liever tog niet, ik werk er liever wat voor B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2004 Je kan ook gewoon deze plattegrond gebruiken is ook zeer betrouwbaar. Klik Hier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.