bronzenknieschijf Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 weet iemand waar een een nederlandse versie van de walkthrough van het spel F.E.A.R. kan vinden? ik wil wel weten waar ik persies ben en hoeveel ik nog moet.. ik zit nu in interval 9.. van al die schrik momenten zijn de schoone broeken en onderbroeken ook niet meer aan te slepen.. Reageren
megamaggot Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 Ik vindt echt niets in het nederlands hoor. Ik heb wel een site gevonden(nou,kende de site al ) waar cheats opstaan en trainers en savegales etc. chaptercheats:you'r cheat provider er staan ook wel wat links bij van andere sites.Het is wel engels maar dat kun je makkelijk laten vertalen door een internetvertaler. greetz,MM Reageren
bronzenknieschijf Geplaatst: 22 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 okeej bedankt.. t is niet meer nodig.. k heb em eindelijk uitgespeelt... ik kan in 1 woord het spel omschrijven en dta is: ANGST Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.