Phate Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Hey! Zodra ik een maand lid ben wil ik graag een gang starten, en ik ben al een gangforum aan het maken. Ik heb best wel veel gebruikersgroepen en zou graag een legende bij de Wie Is Er Online plaatsen, net zoiets als hier. Hier staat bijvoorbeeld: Admin. Zoiets kan ik ook wel gebruiken. ^^ Nu is mijn verzoek: kunnen jullie mij misschien het stukje script geven wat betrekking heeft op deze legenda? En waar ik het moet plaatsen? Ik heb een forum gehaald bij Invisionfree.com, en daar is dit forum volgens mij op gebasseerd, dus ik denk dat 't wel gaat lukken. Kan iemand mij helpen? Reageren
Grove St. Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 (bewerkt) Ga naar: Skinning & Styles -----> Users and Groups -----> Manage User Groups -----> Edit Group -----> Online List Format [Prefix] <span style='color:kleur engels'><b> (Can be left blank) (Example:<span style='color:red'>) Online List Format [suffix] </span><b/> (Can be left blank) (Example:</span>) En klaar is kees Veel suc6, Grove St. Bewerkt: 21 augustus 2006 door Grove St. Reageren
Phate Geplaatst: 21 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Dat wist ik al, maar dat bedoel ik ook niet. Omdat ik juist zoveel verschillende kleurtjes heb, wil ik graag dat er altijd zoiets staat: Rood = Admin Groen = Mod Zoiets. Ik maak wel even een screenshot. Reageren
Joriz Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Dat wist ik al, maar dat bedoel ik ook niet. Omdat ik juist zoveel verschillende kleurtjes heb, wil ik graag dat er altijd zoiets staat:Rood = Admin Groen = Mod Zoiets. Ik maak wel even een screenshot. Inderdaad. Elke lidgroep heeft hier een eigen kleur enzo. Ga echter niet alles overnemen voor je eigen website want dat is niet bepaald origineel! Reageren
Phate Geplaatst: 22 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 (bewerkt) Dat ben ik ook niet van plan, het enige wat ik zegmaar wil 'kopiëren' is een legenda. Verder heb ik alle groepen, forumonderdelen en namen zelf bedacht. Eigenlijk komt er niets van deze en/of een andere site/forum, dus dat zit wel goed. Maar weet jij misschien waar ik dat stukje script kan halen, of kun je het hier posten. Ik ga het trouwens niet zo posten, met Super Leden enzo, ik ga de namen en de kleuren aanpassen. Bewerkt: 22 augustus 2006 door Phate Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.