Natasja24 Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 ik heb gelezen dat je ook geld in kan zetten op een paard?waar kan ik dat doen?Lijkt me wel leuk Reageren
Donwell Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 (bewerkt) Dit kan in de Betting Shops, te vinden in Montgomery en Los Santos, onder de brug in Mulholland. Hier een kaartje: Klikken voor vergroting Ik heb ze aangeduidt met rode stipjes. 1 zul je wel herkennen, deze is in het platteland. Hier moet je met Catalina een keertje een overval plegen. In Los Santos zul je hem onder de brug vinden, tegenover de grote parkeerplaats. Het zijn geen echte paarderennen, het is net zoiets als zo'n fruitmachine. Je kiest een paard en zet een bedrag in. Heb je dit gedaan, dan moet je op SPATIE drukken, nu zul je paarden zien rennen. Veel succes ermee! Bewerkt: 21 augustus 2006 door Donwell Reageren
Dikbuik Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 het is niet echt op een paard inzetten maar gewoon een soort computerspelletje nagemaakt van die britse paarderennen, dus niet denken dat je echte paarderaces ziet Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Je ziet wel paardenraces, maar op een tv scherm Reageren
Natasja24 Geplaatst: 21 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 (bewerkt) en hoe kan ik wang cars kopen?waar precies moet ik zijn in het noordoosten van me garage?Laat maar die heb ik al gedaan :YHeb wel een andere vraag. Ik heb de missie van het vliegveld helemaal gedaan en even later kreeg ik een telefoontje maar ik nam niet op krijg je die dan nog een keer?want ik weet niet wat voor telefoontje het was Bewerkt: 21 augustus 2006 door Natasja24 Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Jawel, stap eens in een auto en stap uit, of save eens opnieuw... Je krijgt hem vanzelf weer Reageren
Natasja24 Geplaatst: 21 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 oke bedankt zal wel verder lukken Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 als je het spel voor het eerst speelt, raad ik je zeer aan om ALLE cutscenes(filmpjes) en telefoontjes te bekijken/beluisteren ik ken iemand die dat nooit doet zodat ie snel aan de missie kan beginnen en hij snapt niks van de verhaallijn Reageren
Vercetty Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 duss??? ik deed het zelf vroeger ook hoor, iedereen doet waar hj zin in heeft. als je alleen missie's wil doen is het toch ook goed, en daarbij er word helemaal niet over gevraagd, er word gezegt dat de telefoon niet opgenomen is. niet dat er opgehangen is. als je een telefoon niet opneemt word je vanzelf teruggebeld . Reageren
Natasja24 Geplaatst: 22 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 (bewerkt) ja misschien wel later in de missies want het was denk ik niet voor een missie die catalina belt ook wel eens zomaar.Dat was niet zo belangrijk.Kan nu wel gewoon verder dat wel.Dus denk niet dat het belangrijk was en anders zie ik het wel. Heb nog steeds geen telefoon gehad.Maar zal wel niet belangrijk zijn denk ik.Anders bellen ze wel weer. Bewerkt: 23 augustus 2006 door Natasja24 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.