Ferre Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Pokemon Sprite signature: Helaas kan ik hem niet op dit forum gebruiken omdat hij maarliefst 10 pixels te groot is (jaja, dames en heren 10 pixels! ). En als ik hem resize is hij uberlelijk. En de tekst ChaosGFX heb ik daar neergezet om het een beetje op te vullen. En de border is dezelfde kleur als de tekst dus best view in CaliRed. Reageren
SamShine Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Hij is naast de 10 pixels te hoog ook is 10 kilobyte's te zwaar! Maar over je signature: Ik vind hem heel mooi, alleen links is het nogal leeg en je render vind ik iets te klein. Probeer daarom die effecten (álà lijnen) iets te 'vergroten' en dan een grotere render te pakken. Dan is hij ook gelijk iets voller! KUTGW! Reageren
Phate Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Ik vind 'm niet echt geweldig... De achtergrond is bijna helemaal groen, en die pokemon is nogal klein. Die tekst is wel goed gebruikt om de leegte op te vullen, maar dat verandert niets aan het geheel. Hij is ook een beetje saai... Alles is groen, waardoor dat draakje bijna niet opvalt, en dat licht onder het draakje doet er ook al niet zo veel goed aan. Nee, ik vind dit niet echt een geweldige sig, zelfs niet voor een pokemon fan. Rate: 2/10 Geen één, want je hebt die ruimte wel goed opgevuld. Reageren
Ferre Geplaatst: 21 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 (bewerkt) Hij is naast de 10 pixels te hoog ook is 10 kilobyte's te zwaar! Maar over je signature:Ik vind hem heel mooi, alleen links is het nogal leeg en je render vind ik iets te klein. Probeer daarom die effecten (álà lijnen) iets te 'vergroten' en dan een grotere render te pakken. Dan is hij ook gelijk iets voller! KUTGW! Het is een Sprite. En die zijn zo groot, dat hoort zo. @ Phate, volgens mij heb je hem echt niet goed bekeken, sorry hoor maar ik vind je rate nergens op slaan. Bijna helemaal groen: Donker en licht groen en die sprite is wel wat klein vergeleke een normale render, maar hij is echt niet saai. Misschien helemaal links en rechts zitten weinig effecten maar link/midden zitten heel veel effecten. En die Pokemon valt echt wel op. Bewerkt: 21 augustus 2006 door Ferre Reageren
Silverwing Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Dit vind ik nu echt hoge kwaliteit... Alles is gefocused op Flygon (pokemon), en zo'n punt vind ik altijd belangrijk aan een sig. Er is een hele goede flow rond heel de signature, alles loopt vlotjes in elkaar over. De tekst vind er ook goed bijpassen, niet te groot en niet te klein. Eigenlijk heb ik helemaal geen opmerking aan je signature, hij is gewoon geweldig... 9.8/10 Reageren
Phate Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Ik bekijk een sig vaak eerst voordat ik commentaar schrijf. Wat ik zie is dat het links en rechts helemaal donkergroen is, en in het midden is het lichtgroen met een paar effecten. En toen ik die sig voor het eerst zag was het eerste wat ik zag de tekst, en daarna (mede door die lichteffecten) de pokemon pas. Ik vind dat bij een mooie sig je oog meteen moet vallen op waar het om gaat, en dat had ik hier niet. Ook vind ik die effecten in het midden nou ook niet echt spectaculair, alles is namelijk bij elkaar gezet, terwijl als je alles nou een beetje had verspreid over de sig zelf, het veel mooier was geweest. Mijn mening blijft: Alles is donker/lichtgroen, en de effecten vind ik ook niet echt geweldig. Je hebt me er dus nog steeds niet van overtuigd dat het een mooie sig is. (Niet dat dat jou wat kan schelen ) Reageren
Eli R Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Hij is naast de 10 pixels te hoog ook is 10 kilobyte's te zwaar! Maar over je signature: Ik vind hem heel mooi, alleen links is het nogal leeg en je render vind ik iets te klein. Probeer daarom die effecten (álà lijnen) iets te 'vergroten' en dan een grotere render te pakken. Dan is hij ook gelijk iets voller! KUTGW! Het is een Sprite. En die zijn zo groot, dat hoort zo. @ Phate, volgens mij heb je hem echt niet goed bekeken, sorry hoor maar ik vind je rate nergens op slaan. Bijna helemaal groen: Donker en licht groen en die sprite is wel wat klein vergeleke een normale render, maar hij is echt niet saai. Misschien helemaal links en rechts zitten weinig effecten maar link/midden zitten heel veel effecten. En die Pokemon valt echt wel op. Correctie: Pokemon sprites zijn zo groot, leer je feiten kennen. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Ik vind hem er ook goed uitzien, alleen hoeft de sig niet zo groot te wezen. Zoals Silverwing al zei is het een goede kwaliteit, en de background is best goed opgevuld. 8,8/10 @Phate, je fokkin sig is te groot. Reageren
TheGuardian Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 @GL, let ook beetje op je taal, anders gaat er weer ruzie in dit topic komen Hmm, nu maar eens je sig raten Ferre Commentaar: Ik vond hem er op het eerste zicht er al echt leuk uitzien, hij sprak me direct aan, dat is ook al zeker een groot + punt - punten: Dit is niet echt een -punt, maar ook geen +punt, meer een -punt dan, maar zie het zeker niet als een grote -punt.. Ik zou nog een heel klein beetje meer met je achtergrond doen + punten Je achtergrond is perfect, voor beetje te verbeteren, zie hierboven. Ook je render past heel goed bij je render, en ook je lettertypes en fonds vond ik echt heel goed gekozen, alles past perfect bij elkaar EindTotaal Punten: 9.6 Eindbesluit: Heel goed gedaan Ferre, ik vind hem echt heel mooi, i love it.. TheGuardian Reageren
Backsmash Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 Maak tut! Maak tut! ik vind deze echt mooi. ik heb al meerdere van die dingen gezien en ik vind ze stuk voor stuk prachtig. ik heb zelf ook wel eens wat geprobeerd, maar daar komt voor mij vaak niks uit omdat ik geen plaatjes c4d renders enz. kan vinden. dit is echt wel een 9/10 waard Reageren
Daan007 Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 Backsmash heeft gelijk: MAAK ASJEBLIEFT EEN TUT Maar nu even over de Sig. Hij is erg mooi Petje af. De C4D renders zijn erg mooi. De licht/donker verhouding is ook goed gelukt. Ik vind de Font goed passen. En ik vind de Pokemon juist wel opvallen. Jammer dat hij te groot is voor dit Forum Daan Reageren
The Mafia Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 Plus punten +Mooi achtergrond +Mooi tekst +Mooie render Min punten Ik geef je er een 9 voor Reageren
deagle Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 Ferre , dit is weeral eens mooi gedaan! Maar toch blijft het voor mij een raadsel hoe je dat pokemon effect verkrijgt? Als je misschien héél veel tijd hebt , kan je dan eens een tut schrijven? Rate : - de achtergrond is goed opgevuld met dat effect - de tekst staat ook goed - kortom : spetterende sig 9/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.