~Lance Vance Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Op het voorste nummerbord van Ryder's auto staat "Sherm". CJ noemt Ryder in de verhaallijn ook een paar keer "Shermface". Toeval, of...? Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Was allang bekend, zal er wel op staan omdat Ryder een drug addict is. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Het is al heel lang bekend dat sommige auto's, o.a. die van Ryder, grappige nummerborden hebben. Gebruik voortaan de zoekfunctie als je topics zoals deze opent. Sherm betekent ook zoiets als boef of slechterik. En dat is Ryder ook. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 21 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Nog één dan, deze is van Sweet's wagen: Reageren
Kraay Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Ookal bekend, bij Ya-ka-ka-boom(ofzoiets) staat er: timebomb op, bij je vriendinnen staat er wat op. En op nog wat meer auto's. Hij stond eerst op de oude walktrough van Gtagames, maar op de nieuwe kan ik hem niet vinden Reageren
megamaggot Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Op de wagen van cesar staat VLA 4L (varrioz los aztecas 4 life),op de import/export cars staat ook vaak wat grappigs:op een die ik had stondt BLLS(ballas)en ook een RCKSTR(rockstar=rockstar games).Volgens iemand die ik ken stondt er eens EA SUCKS op,maar daar geloof ik eigelijk niet veel van. greetz,MM Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 21 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Weetje: Als je hem in je garage zet wordt het een normaal nummerbord. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.