Jump to content

[S]on of hell

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

weer bezig geweest

v1

sonofhellcs3.png

[edit]

v2

en heb perongeluk ook de titel verandert..:bonk: naja evil,devil,hell komt allemaal op zelfde neer ;)

sonofhell2sq4.png

rates and comment ?

Best viewed in Calired

Bewerkt: door wastelander
Geplaatst: (bewerkt)

Wastelander je maakt echt hele mooie signatures. Deze is ook mooi maar ik stoor me ontzettend aan de tekst. Zoals ik eigenlijk bij elke signature van je doe; De background is mooi, de render is mooi, maar de tekst ziet er niet goed uit. :N

Probeer de tekst kleiner te maken, en probeer een beetje te spelen met wat instellingen en zet ze mooi bij elkaar. Niet in één regel, zoals je het nu ongeveer hebt bijvoorbeeld; De 1e letter wat groter als de andere. Nu valt de tekst nog teveel op, verpest de background een beetje en het eerste waar je op let als je naar de sig kijkt is de tekst. Kleiner staat fijner zeg ik dan maar. Verder vind ik je eigen naam rechtsboven ook niet mooi, het is een Times new Roman achtig type lettertype en dat past niet echt hierbij. Ik zou je eigen naam ook ergens mooi neerzetten bij de overige tekst.

De background is super voor dat stukje links bij de schouder. Ik zie links bovenin tegen de S aan nog wel een schoonheidsfoutje, de kleur komt niet overeen met de background. Render ziet er goed uit, misschien nog iets inblenden. Border niks mis mee, misschien kun je eens wat nieuwe border testen?

7.8/10

[||||||||||]

Edit: Je hebt inmiddels de V2 gepost, tekst is wat beter maar ik zou een andere font nemen voor je eigen naam, en alles in een regel vind ik wat minder staan. Misschien snapte je hem net verkeerd maar ik vind het mooier staan als de 1e letter groter is als de rest. Als het een beetje op elkaar staat. En dan kun je de 'of' wel (heel) klein doe bijvoorbeeld.

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:

Heey wastelander

Commentaar: Weeral een hele mooie siggy, ik zie dat je er een v2 gezet hebt, dus ik zal deze beoordelen..

- punten: Je lettertype/fond is amper te lezen..

+ punten Je hebt een prachtige achtergrond, die perfect bij je render past, ook is je naam met tekst beter zo nu je het verplaatst hebt..

EindTotaal Punten: 8.6

Eindbesluit: Je zou je lettertype en fond wat duidelijker moeten maken, want ik vind je fond en lettertype heel mooi, enkel duidelijker maken, en hij is perfect :klap:

TheGuardian :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...