$NeoSyp$ Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 hey mensen ik heb iets lolligs ontdekt jullie weten vast wel dat die agenten onder de politiebureaus blijven liggen en nooit verdwijnen zolang je daar bent. ik heb iets lolligs ontdekt namelijk dat je zon plet geluid blijft horen elke keer dat je ze overrijdt Niet dat je er veel mee kunt maar ik vond het wel lollig genoeg om te posten Reageren
Dikbuik Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 (bewerkt) sorry maar hier is toch een onzin forum voor? ik dacht dat dit forum was voor algemene zinvolle vragen of opmerkinengen, als ik het niet goed heb zeg t dan Bewerkt: 21 augustus 2006 door Dikbuik Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 (bewerkt) sorry maar hier is toch een onzin forum voor? ik dacht dat dit forum was voor algemene zinvolle vragen of opmerkinengen, als ik het niet goed heb zeg t dan Je hebt het niet helemaal goed, Waarom zou je iets over San Andreas in het onzin forum staan? Het kan geen kwaad als het hier staat, waar anders moet het staan? Bewerkt: 21 augustus 2006 door s.e.v.a.n. Reageren
Dikbuik Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 sorry maar hier is toch een onzin forum voor? ik dacht dat dit forum was voor algemene zinvolle vragen of opmerkinengen, als ik het niet goed heb zeg t dan Je hebt het niet helemaal goed, Waarom zou je iets over San Andreas in het onzin forum staan? Het kan geen kwaad als het hier staat, waar anders moet het staan? omdat dit nogal onzin is Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Dit is wel over san andreas dus hoort het hier en in onzin forum. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 22 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 ja lees de beschrijving maar lekker Hier hoort dat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.