Rogier0202 Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 hey ik heb een vraag waneer komt de nieuwe gta uit gta NL ofzo wand gta san andreas is een beetje oud aan het worden Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 hey ik heb een vraag waneer komt de nieuwe gta uit gta NL ofzo wand gta san andreas is een beetje oud aan het worden De eerstvolgende GTA is GTA Vice City Stories en die komt uit op 20 oktober 2006 voor de PSP. Waarschijnlijk komt deze niet uit op de PC. De eerstvolgende GTA voor de PC is GTA IV. De precieze datum voor de release voor de PC-versie is volgens mij nog niet bekend. Hij komt wel uit voor de Xbox en PS3 op 19 oktober 2007. Reageren
Rogier0202 Geplaatst: 22 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 ja maar ik heb geen psp en vice city stories is niet echt nieuw het is het zelfde speelveld als vice city ik bedoel een andere staat of ander land zoals in nederland zo als dit en dan het liefst het spel voor de ps2 Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 ja maar ik heb geen psp en vice city stories is niet echt nieuw het is het zelfde speelveld als vice cityik bedoel een andere staat of ander land zoals in nederland zo als dit en dan het liefst het spel voor de ps2 Ik denk niet dat er uberhaupt ooit een GTA Nederland uitkomt. Deze screen is dan ook óf nep, óf van een mod. Op de ps2 komt er waarschijnlijk geen nieuwe GTA meer uit, de nieuwe GTA komt op de ps3 uit. Reageren
Rogier0202 Geplaatst: 22 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 neee denk ik ook maar hoop het wel ik zij het lieft op de ps2 maar mag ook op de pc daar is dat plaatje van maar ik moet nog de computer met me zus dellen en die computer heb de wijnnig gb om een spel op de zetten maar ik krijg wel een computer voor me zelf maar dan moet ik nog minstons een half jaar wachten als het niet langer is en ik hoop dat er dan wel een nieuwe gta game is met een grooter speelveld Reageren
NIELS_ Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 (bewerkt) Kwik-fit, in plaats van Pay 'n Spray Wat is de volgende? I.P.V. Binco de Zeeman? PS: Hoe typ jij je wachtwoord? Bewerkt: 23 augustus 2006 door NIELS_ Reageren
Rogier0202 Geplaatst: 23 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 NIELS_ dat klopt zeeman in plaats van binco en dat is niet lachent kijk maar op deze site http://www.rovinstudios.nl/ sorry verkeerd plaatje deze Reageren
Goliat Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 (bewerkt) Dit is slechts een mod voor GTA III, géén GTA gemaakt door Rockstar. De nieuwe 'grote' GTA komt uit op 16 oktober 2007 uit op de PS3 en de X-Box 360 en zal waarschijnlijk daarna op de PC verschijnen maar dit is nog niet bekend. Waarschijnlijk speelt de volgende GTA zich af in Londen, maar dit is slechts een gerucht, op GTAforums.com staat een topic waar echt ongelooflijk veel argumenten voor staan voor GTA IV: London maar die kan ik niet meer vinden.. Het is hoe dan ook nog slechts een gerucht, hoewel ik wel geloof in deze theorie... Voor meer informatie verwijs ik je door naar het upcoming GTA forum en de WikiGTA page voor GTA IV .. Bewerkt: 23 augustus 2006 door Goliat Reageren
Rogier0202 Geplaatst: 23 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 maar Goliat dit staart er ook op het gta forum Door Rockstar Games vastgelegde handelsmerken: GTA: SIN CITY / GRAND THEFT AUTO: SIN CITY GTA: TOKYO / GRAND THEFT AUTO: TOKYO GTA: BOGOTA / GRAND THEFT AUTO: BOGOTA GTA: VICE CITY STORIES / GRAND THEFT AUTO: VICE CITY STORIES GRAND THEFT AUTO 4 / GTA4 GRAND THEFT AUTO 5 / GTA5 GRAND THEFT AUTO 6 / GTA6 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.