Synchro Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Met niet zoveel overtuiging : Reageren
wastelander Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 mooie strakke sig, persoonlijk vind ik dat je de text in de linkerhoek moet doen, dan is die meteen ook opgevuld want die hoek vind ik nog iets te leeg, wat je met de lettertype heb gedaan vind ik ook gaaf zeker wat aandacht aan besteed denk ik filters zien er ook goed uit, ik denk dat je die overtuigen kan in trekken, de linker kant van zijn hoofd mag iets lichter , netjes gedaan hoor render miss nog iets inblenden Rate Achtergrond: 7 Kleuren: 7,5 (beetje eentoning maar hier vind ik het niet erg) Render: 6,8 Effecten: 7,5 (mooi gedaan) Tekst:8 (vind ik persoonlijk heel mooi) Originaliteit: 8 (zie je niet vaak dus ) Algehele indruk: 7 ik geef je 7,6 Ben zelf ook Gigantische fan van lp Reageren
Ferre Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 De eerste is een beetje een zooitje van effecten, daarin tegen ziet de 2e er beter uit. Alleen het lijkt alsof de render (mijn render ) een beteje laag is qua kwaliteit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.