swabbertje Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 hallo iedereen ik kom niet veder bij de missie van bigsmoke just bisness net voor het einde als die vrachtwagen naar beneden komt ga ik dood ik kom dan niet veder alvast bedankt Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 (bewerkt) Welkom op het forum Het zou handig zijn dat je de save game upload dan kan iemand anders hem voor je doen ik ben er echt geen held in. Bewerkt: 21 augustus 2006 door Planlos Ultra Reageren
spoeky Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 hey. best vaag bij mij rijd die vrachtwagen er net achter. heb je mischien een mod of zo geinstalleerd? Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 ik snap niet helemaal waar je het over hebt je hoeft alleen maar even je save game te uploaden. Reageren
Preddy Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Als je die missie al door anderen laat doen zul je dat wel vaker moeten gaan doen, wat geen hol aan is ofc . Het enige wat moeilijk aan de missie is, is om raak te schieten. En dat is volges mij waar dit spel zo;n beetje om draait, dus imo kan je beter proberen om de ventjes zo snel mogelijk van de motor af te schieten en uit de auto, dan om dit ffies te laten doen door iemand anders. Oefening baart kunst Reageren
megamaggot Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 De vrachtwagen komt net achter je terecht hoor. Eerst raak je hem kwijt omdat hij tegen een bus rijdt,maar daarna rijdt hij weer de sewers in. Oftewel upload je je savegame oftewel vraag je om tips. Een paar tips voor deze missie:-schiet niet op de vrachtwagen,hij gaat toch niet kapot. -schiet eerst op de mannetjes van de bikes,het liefste op de bestuurders ervan. -als smoke stopt bij de blokkade,schiet op de auto's en niet op de mannetjes:de autos hebben weinig health waardoor ze snel ontploffen. Dit is het zowat . En je zegt dat als de vrachtwagen(eigelijk is het een packer) je weer komt achtervolgen de missie bijna gedaan is.Dat is niet zo,eigelijk begint het dan pas. Ik heb trouwens wel eens gehoord(weet niet of het deze missie was,maar wel ene in los santos) dat als je een cheat of mod gebruikt je motor ontploft in deze cut-scene.Dus volgens mij heb je mods of cheats gebruikt. greetz,MM Reageren
Maarten!! Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 of hij schiet het hek niet kapot daardoor is mijn vriend 5 keer doodgegaan Reageren
megamaggot Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 of hij schiet het hek niet kapot daardoor is mijn vriend 5 keer doodgegaan Kan gewoon niet,ik schiet het hek gewoon nooit kapot,smoke rijdt er gewoon doorheen hoor. Hij zegt wel dat je erop moet schieten,maar smoke rijdt er gewoon door als je het niet kapot schiet. @swabbertje:Als je motor dan al ontploft moet echt beter leren mikken hoor,als de missie op zijn einde is heb ik nog 1/4 van het balkje vol.Maar ik blijf erbij dat je cheats/mods hebt gebruikt. greetz,MM Reageren
swabbertje Geplaatst: 22 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 hallo ik heb het gistereavond nog een keer geprobeert en het lukte dus nu ben ik veder ik heb naar jullie berichten gelezen en toen heb ik het geproobeerd alvast bedankt Reageren
Maarten!! Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 of hij schiet het hek niet kapot daardoor is mijn vriend 5 keer doodgegaan Kan gewoon niet,ik schiet het hek gewoon nooit kapot,smoke rijdt er gewoon doorheen hoor. Hij zegt wel dat je erop moet schieten,maar smoke rijdt er gewoon door als je het niet kapot schiet. @swabbertje:Als je motor dan al ontploft moet echt beter leren mikken hoor,als de missie op zijn einde is heb ik nog 1/4 van het balkje vol.Maar ik blijf erbij dat je cheats/mods hebt gebruikt. greetz,MM zucht mischien krijg je van dat hek dan een beetj eschade en dat je dan ontploft Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 of hij schiet het hek niet kapot daardoor is mijn vriend 5 keer doodgegaan Kan gewoon niet,ik schiet het hek gewoon nooit kapot,smoke rijdt er gewoon doorheen hoor. Hij zegt wel dat je erop moet schieten,maar smoke rijdt er gewoon door als je het niet kapot schiet. @swabbertje:Als je motor dan al ontploft moet echt beter leren mikken hoor,als de missie op zijn einde is heb ik nog 1/4 van het balkje vol.Maar ik blijf erbij dat je cheats/mods hebt gebruikt. greetz,MM 1/4 is nog weinig, ik hou altijd meer dan de helft over. Iedereen van de motor afknallen en bij de auto's alleen de schutters doodschieten, dan gewoon volop op de auto knallen. Als je deze missie niet kan halen overleef je de missies Reuniting the Families en End of the Line al helemaal niet. Reageren
swabbertje Geplaatst: 26 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 hallo van mij mag er een op Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.