Maarten!! Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 (bewerkt) wist niet waar ik moest plaatsen maar hoe doet die dat ik zelf ben golfkarretje master hoe doet hij dat en de meeste trucs daarvan kan ik maar hoe doet hij dat sommige trucs Bewerkt: 21 augustus 2006 door Maarten!! Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 (bewerkt) Je doet dat door met een hoge snelheid tegen iets aan te rijden. Zoals je bij de stunt ziet op de Mt. Chilliad stunt je heel hard over een rand en daarom je rondjes gaat draaien. Bij een stunt vlakbij Angel Pine onder de Mt Chilliad maakt hij een stunt over een punt, doordat de 2 rechter wielen als laatst van de grond afkomt maak je een soort salto naar rechts. Ook moet je een beetje mee leunen met je wagen, misschien klinkt het onmogenlijk maar gewoon in de lucht bijvoorbeeld pijltje naar voren doen, of pijltje naar links. Bewerkt: 21 augustus 2006 door Ruurd31 Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Een mod, of hij heeft dik de handling.cfg aangepast, want zonder nitro kan je absoluut niet zo hard met een Caddy. Reageren
moechy Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 hij doet vliegende auto's cheat en drukt als hij rijd constant op de handrem Reageren
megamaggot Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Wel heel toevallig hoor,heb vanmiddag dit filmpje ook gezien. Volgens mij heeft hij met dat golfkarrtje zitten modden:zoeen golfkarretje gaat niet zo snel,zelfs niet met nitro. De stunts zelf is niet zo moeilijk,hij landt meestal op de zijkant en het karretje draait gewoon wat. Hoe doet hij dat?gewoon veel oefenen,dan lukt het wel eens. Je kan veel beter stunten met een bike,maar die keuze is aan jou. greetz,MM Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 hij doet vliegende auto's cheat en drukt als hij rijd constant op de handrem Kan niet, het moet een mod zijn, hij beukt alle andere auto's 10 meter achteruit, en dat zonder nitro. Dat is in GTA SA met iedere auto praktisch onmogelijk. Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Zoiets zit ook in de noobode maar dan zie je nitro oxide staan. Reageren
Kraay Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 (bewerkt) Ik weet niet of jullie dat erlangs al gelezen hebben maar daar staat duidelijk dat ie de handling aangepast heeft..: This is a video I made from my modified PC version of GTA:SA. Use google to find out how to mod the handling.cfg file yourself. Music by Evergreen Terrace... Bewerkt: 21 augustus 2006 door Kraay Reageren
megamaggot Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 Ow,stom van me.Ik lees de tekst die erbij stat nooit,voortaan wel doen,weten we meteen wat hij heeft zitten veranderen. greetz,MM Reageren
LXZ-76 Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 zonder modden kom je er ook dichtbij vergeet niet dat je de pitch kan besturen als je gas los laat net zo al bij een vliegtuig. Reageren
Juju Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 Het is duidelijk een mod. Zo snel kan een Caddy nooit gaan, ook niet met nitro. Hij heeft ook een of andere cheat gebruikt waardoor je niet kapot gaat want in werkelijkheid zou de Caddy eigenlijk al 10 keer ontplofd moeten zijn. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 Voor als je dit na wilt doen: GOLFCART 50000.0 1354.2 4.0 0.0 0.0 -0.1 70 0.55 0.85 0.5 5 660.0 65.0 30.0 4 E 13.0 0.50 0 30.0 1.0 0.09 0.0 0.28 -0.13 0.5 0.0 0.26 0.50 9000 1100 8804 1 1 0 Dit vind je in de handling.cfg. De handling.cfg vind je in C/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data. Dan met de rechter muisknop op handling.cfg -> openen met kladblok. Delete de regel bij 'GOLFKART'. (Het woord GOLFKART aan het begin dus ook weg halen!). Voeg daarna de regel toe die ik hierboven geplaatst heb. Sla de handling.cfg op, en have fun! Je kunt je savegames e.d. nog gewoon gebruiken. B.t.w.: Als je golfkarretje bijna kapot is, voer dan de cheat 'hesoyam' in. Reageren
LXZ-76 Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 Je kan de golfcart ook modden dat je heb onverwoestbaar maakt voor botsingen/crashes. Je zet dan in de kolom: damage multipler van de handling.cfg, de damage multipler op 0. Note*: je auto kan nog wel ontploffen als hij op zn kop ligt of als hij geraakt wordt door een tank kogel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.