Jump to content

CJ, buster?

Recommended Posts

Geplaatst:

Dit zal al wel weer bekend zijn maar ik kon met de zoekfunctie weer niks vinden:

Als je in de missie Drive-By uit de auto stapt en er een tijd niet meer ingaat, hoor je Ryder zeggen "Damn, he shook us."

Dan zegt Smoke "Forget him, I got the wheel." Dan rijd hij weg en staat er Mission Failed! "You sure you're "down for the hood"?"

Geplaatst:

Dat het een beetje een rare maar ook grappige manier is om een missie te laten mislukken, raar omdat he zowat nooit voorkomt, en grappig omdat CJ natuurlijk ook wel een beetje een buster was.

Geplaatst: (bewerkt)

ik vond CJ niet echt een buster ik vond El Grando Smokio en zijn kleine slaafjes zoals Ryder, OG Loc, Big Bear en B Dup juist busta's

Bewerkt: door wakkiegeslacht
Geplaatst:

Misschien, Smoke was niet meer te helpen, hij wilde zijn hele leven al drugs dealen en Ryder was ronduit verslaafd, maar dat Grove Street helemaal uit elkaar viel kwam toch ook omdat CJ naar Liberty City vluchtte.

Geplaatst:

ja, die sweet kan moeilijk de hele grove bij elkaar houden in zijn eentje, zonder cj of brian bij zich

Geplaatst:
ja, die sweet kan moeilijk de hele grove bij elkaar houden in zijn eentje, zonder cj of brian bij zich

Ja dat bedoel ik, CJ en Sweet waren de enigen die serieus om de Grove gaven, Sweet al helemaal.

Smoke wilde alleen een grote drugsbusiness met de Grove oprichten maar Sweet wilde geen drugs in de Grove.

Ze hebben het er ook over in GTA SA The Introduction, waarin Smoke Sweet probeert te overtuigen een drugshandel te beginnen.

Smoke praat hier ook over met Ryder, die maar een beetje dom ermee instemt.

Ryder zelf, een drugsverslaafde die de kijk op het leven totaal kwijt is, geeft alleen om wapens, geld, en drugs.

Dus ja, toen CJ wegrende viel Grove Street praktisch uit elkaar.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...