Jump to content

Welke personage heeft de leukste missies ?


DenkaanHenk

Recommended Posts

Dit lijkt me een leuk topic. :puh:

Vandaar dat ik hem aanmaakt.

Dit keer is het niet wat is je favoriete missie.

Maar welke Personage heeft de leukste missies ?

Ik maak geen poll aan want er zijn er zoveel.

En iedereen die in het Vice City forum post weet dat denk zelf ook wel. :puh:

Ik vind dat Ricardo Diaz de leukste missies heeft.

In de missies van Ricardo Diaz zit altijd lekker veel actie in schieten enzo.

En vaak met boten en varen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is voor mij de Filmstudio, geen een "normale" missie, eerst moet een kerel doodmaken die telkens weer drie handlangers uit z'n auto laat komen, vervolgens het eerst in GTA goed bestuurbare vliegtuig vliegen, dan een fototoestel gebruiken, en vervolgens een hele rij insane stunts achter elkaar, ongetwijfeld de leukste om te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond de missies van Tommy Vercetti leuk om te spelen. Deze missies zijn een combinatie van schieten en rijden. Ik vond de missie Copland zeer leuk om te spelen omdat je samen met Lance een bom moet plaatsten. Daarna heb je dan wel 5 sterren, maar de uitdaging is om de politie, FBI en SWAT af te schudden. Het geeft me elke keer een voldoening als ik deze missie heb gehaald.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk Cortez of Ricardo Diaz maar de Haitians maken ook een grote kans bij mij eerst lekker drie pakketjes ophalen met f*cking veel politie achter me ass dus veel schieten en spijkermatten ontwijken, vervolgens cubans bombarderen vind ik ook geweldig! en als laatste nog vals spelen met een fist only wedstrijd(ja, de cubans speelden ook vals, katanas en veel meer versterkingen) en daarna kan je ook een leuke missie voor de cubans doen: Trojan voodoo die vind ik ook erg leuk :D:D

Bewerkt: door wakkiegeslacht
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gekozen voor Diaz.

De missies zijn zo leuk omdat je veel moet schieten, een boot moet stelen, vanuit een heli schieten terwijl Lance vliegt...

En natuurlijk zijn de missiefilmpjes ook altijd grappig!!!

Op de tweede plaats zijn de Tommy Vercetti missies het fijnst.

Vooral omdat je Diaz moet vermoorden.

En natuurlijk de missie copland, waar je de politie in de garage moet laten lopen...

gta-freak2

Bewerkt: door gta-freak2
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond die missie van de Malibu Club leuk, je moest een overval voorbereiden, dan moet je daar dan ook echt heenrijden, en was echt leuk dat je toen die bankoverval kunt doen, dat was eigenlijk iets speciaals in die missie, iedereen met handen omhoog, en dan de politie die eraankomt, echt leuk die missie..

In het begin was hij wel moeilijk, maar eens je deze kunt, blijft het 1 van je mooiste missies

Ook de filmstudios zoals ik hier al gezien heb, zijn zeker en vast ook leuk. Ook daar heb ik veel plezier aan beleefd met missies, maar uiteindelijk bleef ik de bankoverval leuk vinden, een missie van de Malibu Club

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb volgens mij Umberto robino nog niet gezien in dit topic. Maar dit vind

ik de leukste die missie's geeft. Eerst jezelf bewijzen met een boot. en steeds die

grappige zinnen, zo van : You got big cojones !! En wat de haitians lastig vallen.

Grappige Cut - scenes met Umberto die niet durft. yep, mijn favorite missie gever.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...