DenkaanHenk Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Mooie kleurtjes op de achtergrond. Mooie effecten. Mooi letter type. 8/9/10 Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Prachtig, ik wil het ook leren! ik weet helemaal niet hoe je die brushes moet doen de afwerking van die gast kon ietsiepietsie beter een 8/10 Reageren
Achille Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 mwah, ik vind het opvallen dat het weer zon standaard sig is met alleen brush, render, tekst, en motion blur van de render op de achtergrond.. Probeer een beetje je eigen stijl te maken.. Test met c4 renders probeer alles uit.. Als ik een sig maak dan weet ik nog alles van de tuts en dat mix ik en dan creëer je je eigen stijl.. Succes Reageren
Daan007 Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Ik vind hem mooi Lord of War. De kleuren zijn mooi en passen goed bij elkaar. Het zwarte gedeelte waar de tekst staat is ook mooi. Achille je vind het mischien een beetje standaard maar volgens mij is Lord of war nog maar net begonnen met PS (als ik het goed heb) En in het begin maak je een beetje standaard sigs die je volgt met een tut. Dus voor een beginnen vind ik hem mooi 9/10 Maar waar is mijn sig die ik voor je hem gemaakt gebleven Nee geintje Enne Flipkip als je wilt leren Photoshoppen moet je Hier ! even kijken, hier staan allemaal tuts. Succes Daan Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 9/10, mooi man! Reageren
Ice Banana Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 Prachtig, ik wil het ook leren!ik weet helemaal niet hoe je die brushes moet doen de afwerking van die gast kon ietsiepietsie beter een 8/10 Het is een vrouw -.- Mjah lord,miss een andere kleur letterype en de kleurschikking... verder is ie mooi afgewerkt ik geef rate's van 8/10 Reageren
~Mario~ Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 Beste Lord of war, dit vindt ik niet slecht voor een beginner, maar ik mis zeker toch nog wat dingen die mooier kunnen, en dat maakt het cijfer bij mijn wel wat lager. probeer nog wat meer te oefenen met je photoshop, misschien dat ik je dan ooit nog weleens een keer een cijfer zou geven, nu niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.