Jump to content

Mad dogss mansion

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik dacht dat wanneer je klaar was met Mad dogss mansion missie dat dat ook je savehous zou worden. Hij staat ook aangegeven als savehouse maar je kan niet naar binnen. Weet iemand waarom?

Geplaatst:

Raar, ik kan daar wel saven. Maar ik zou het niet doen want daarna kan je meestal niet meer basketballen en soms ook niet meer trainen.

Geplaatst:
Ik dacht dat wanneer je klaar was met Mad dogss mansion missie dat dat ook je savehous zou worden. Hij staat ook aangegeven als savehouse maar je kan niet naar binnen. Weet iemand waarom?

Even voor de duidelijkheid die krijg je pas als in in de categorie: Return to Los Santos missies bent. Om precies te zijn naar de missie A Home in the Hills krijg je de mainson. Er zit wel een nadeel aan dit savehouse, bijna iedereen heeft een glitch dat je na het saven in de mainson niet meer kan basketballen. Kijk dus wel uit, wil je nog basketballen!

Geplaatst:

Als je het spel op XBox hebt dan klopt dit niet. Ik heb daar al 5 keer gesaved ofzow: en ik kan nog steeds Basketballen :t

Geplaatst:
Als je het spel op XBox hebt dan klopt dit niet. Ik heb daar al 5 keer gesaved ofzow: en ik kan nog steeds Basketballen :t

waarom kan ik dan niet meer basketballen :-(:-( heb het op de xbox(360)

Geplaatst:

Ik heb het op de ps2 en heb er al zoveel keer gesaved,maar ik kan nog basketten.

-Matthijs- zei toch BIJNA iedereen heeft deze glitch,dus het kan zijn dat je geluk hebt gehad.

greetz,MM :cya:

Geplaatst:

oh die madd doggs mansion missie, nee daarin mowet je er iets uit jatten (rhyme book) maar dan krijg je de villa natuurlijk nog niet, dit is pas na de missie a home in the Hills, waarin je de villa terugpakt van Big Poppa (Big Poppa!?! The Drugs Dealer?!?) en daardoor mag je er ook saven, als een soort plaats om je weer in LS op te zetten.

Hopelijk snap je het nu!

Veel succes nnog met de rest van de missies! Zolas er op dat bord stond in Reuniting the families,

ITS JUST A TASTE OF THINGS TO COME!

:cya:

• 2 weken later...
Geplaatst:
saven ik kan daar helemaal niet saven. :?:?
Je kan wel saven in Madd Doggs mansion. Dit kun je boven doen dit kan je dan ook pas doen als je het Rijm boek van Madd Dogg hebt gestolen dan zie je als je al aankomt vanaf de straat een gele pijl in de deur hangen. Loop door die deur naar binnen door eerst over de muur te klimmen en dan door de deur te gaan. Aan de linkerkant zie je dan een diskette waar je de savegame op kan slaan. Je moet dus niet door rijden, want beneden vind je geen savagame opslag plaats, je kan dan wel doorlopen naar boven want dan kom je weer bij de savegame opslag plaats. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is en anders kan je altijd een savegame plaatsen of iets anders. :cya:
Geplaatst:
saven ik kan daar helemaal niet saven. :?:?

Nog niet, je hebt verscheidene categorieën in de missies. Eerst begin je in Los Santos, je gaat door het bos naar San Fierro en via de woestijn naar Las Venturas. Dan ga je weer terug naar Los Santos, je zit dan in de categorie Return to Los Santos missies. Na de missie A Home in the Hills word je de nieuwe eigenaar van de Mainson, je kunt er nu saven en wat missies doen.

Let wel op, bij de meeste mensen treed een glitch in werking als je daar gaat saven. Je kan dan niet meer baketballen, let dus wel op als je er gaat saven!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...