RGA Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 heey ik wil wel eens weten waar al die mooie nieuwe en aparte voertuigen allemaal te vinden zijn kan iemand bijvoorbeeld vertellen waar je een mais kneuzer kan vinden of een spitfire als die er zijn (en als je er in kan vliegen) Reageren
Sasuke Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 Die harvester moet je bij een missie stelen bij een hippie in SanFierro.. PS: Die hippie is echt geinig Reageren
RGA Geplaatst: 1 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2004 oowkeej bedank! maar kun je hem nergens anders jatten?? maar bij die missie kom ik ook vanzelf!! Reageren
Sasuke Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 Ja, overal bij hoog maïs kun je er eentje zien... Je moet wel eerst de omgeving van SanFierro hebben unlocked hè.. Reageren
Orange-grove Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 (bewerkt) Weet iemand waar je de Hovercraft kan vinden, want ik heb hem wel op www.***.com zien staan en nog andere sites Bewerkt: 1 november 2004 door Orange-grove Reageren
RGA Geplaatst: 1 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2004 ik weet het niet zo het wel willen weten Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 kan iemand mij vertellen waar ik de bandito kan vinden. bij de missies gebruikte ik hem in de woestijn maar hij ging elke keer op de kop. en nu kan ik hem niet meer vinden. en de hovercraft wil ik ook Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 de bandito heb ik gevonden bij de haven maar wat krijg je als je de lijst auto's af hebt in de haven van san fiero Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 ik heb gelezen dat je ook een quad kan tunen en is dit waar bij mij lukt het het niet en waar vind ik de grasmaaier mower heet die in het spel dacht ik Reageren
pottevijn Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 de grasmachine staat bij een boerderij in san fierro zelf weet ik niet meer welke , het zijn er zoveel :o Reageren
Majus Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 als je die harvester gaat pikken staat daar ook een mawer Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 ik een vraagje over 4 voertuigen. waar ik ze kan vinden. 1. Cheetha 2. Slamvan. 3. Stafford. 4. F.. 900 (MOTOR) En kunnen jullie iets duidelijker zijn over die grasmaaier want iik kan hem niet vinden bedankt alvast!. Reageren
lepertum Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 (bewerkt) De rode rondjes zijn 2 hoverkraften(Vortex) en het orange is de monstertruck, voor de liefhebbers Bewerkt: 2 november 2004 door lepertum Reageren
Trax Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 ik een vraagje over 4 voertuigen. waar ik ze kan vinden.1. Cheetha 2. Slamvan. 3. Stafford 4. F.. 900 1. Cheetha -> Weet ik niet. 2. Slamvan. -> Las Venturas 3. Stafford. -> Weet ik niet 4. F.. 900 -> Las Venturas Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.