BrokenTable Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 1. Cheetha -> Weet ik niet. De Cheeta heb ik een keer voor CJ's garage in SF opgepikt. Is ook maar 1x geweest dat ik hem gezien heb. Was tijdens de Valet missie. (misschien dat in SF: Financial er een aantal rondrijden) Reageren
BrokenTable Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 (bewerkt) Voertuigen A - Hovercraft (Vortex) B - Monstertruck C - Dubbeldekker D - Quad E - Dodo (vliegtuigje) F - Maverick (helicopter) H - Shamal (prive-jet) K - Dozer speciale wapens G - Parachute J - Bloemen Als iemand nog andere vaste plaatsen van speciale voertuigen weet, stuur een PM met de lokatie, en dan pas ik het kaartje aan. (lokaties van rode letters heb ik zelf gecontroleerd en staat zo dicht mogelijk bij het betreffende object) Bewerkt: 12 december 2004 door BrokenTable Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 als je weet waar de stafford en de cheetha te vindden zijn wil je dat dan zeggen. en de fcr 900 motor en de slamvan staan die niet ergens op een vaste parkeerplek Reageren
lepertum Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 staat de monstertruck echty boven op die berg? Boven de tunnel? Want ik heb een half uur rondgereden daar en nix gevonden... Reageren
BrokenTable Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 staat de monstertruck echty boven op die berg? Boven de tunnel? Want ik heb een half uur rondgereden daar en nix gevonden... ik heb hem daar ook (nog?) niet gevonden, vandaar dat ik heb blauw heb gemaakt op de kaart. Reageren
RGA Geplaatst: 3 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2004 die monstertruck staat volgens mij hoger ergens net in sf over de rivier.(d8 ik) daar staat ergens een kapplaats en daar staat hij tussen een paar caravans. een grote witte truck. Reageren
RGA Geplaatst: 3 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2004 hij staat tog lager in het gebied back o beyond. er is nog een topic waar info over deze monstertruck in staat die topic heet bigfoot. Reageren
Majus Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 mooi samengevat , brokentable Reageren
RGA Geplaatst: 3 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2004 ja fijn plattegrondje ik wist die voertuigen nie allemaal te staan wel fijn dat ik het nu weet Reageren
BrokenTable Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 hij staat tog lager in het gebied back o beyond. er is nog een topic waar info over deze monstertruck in staat die topic heet bigfoot. kun je de plaats niet op een map aangeven en ff doormailen? Dan kan ik hem erbij zetten. Ik heb hem zelf nog niet gevonden. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 weet iemand ook de Dumper te vinden. en de stafford en de slamvan Reageren
RGA Geplaatst: 4 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2004 hij staat tog lager in het gebied back o beyond. er is nog een topic waar info over deze monstertruck in staat die topic heet bigfoot. kun je de plaats niet op een map aangeven en ff doormailen? Dan kan ik hem erbij zetten. Ik heb hem zelf nog niet gevonden. sorry het lukt me niet om een plattegrond te sturen! Reageren
killerbee Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Geplaatst: 4 november 2004 (bewerkt) ik een vraagje over 4 voertuigen. waar ik ze kan vinden.1. Cheetha 2. Slamvan. 3. Stafford 4. F.. 900 1. Cheetha -> Weet ik niet. 2. Slamvan. -> Las Venturas 3. Stafford. -> Weet ik niet 4. F.. 900 -> Las Venturas allemaal las venturas slamvan ken je trouwens ok in los santos vinden ik zie ze ook weleens staan bij die burger shot waar og loc werkt waar ken je eigenlijk de kart en de grasmaaier vinden Bewerkt: 4 november 2004 door killerbee Reageren
juul Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 ne cheetah kunde in los santos aan vinewood en downtown Ls Reageren
Trax Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 De grasmaaier staat bij één van de huizen achter het Vinewood teken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.