juul Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 De grasmaaier is dat zo percies da klein autotje met een cirkelvormig ding der onder hangen???? Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 kunnen jullie misschien iets duidelijker zijn over die Cheetha Slamvan en de Stafford want ik kan ze nog steeds niet vinden. alvast bedankt Reageren
Revan Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 (bewerkt) Hey ff tussen door bij voertuigen weet iemand toevalig wat een camper is? Jah het is niet een camper weetje waar je in kan slapen want toen ik die pakte stond er journey.. anyone? Laat maar heb hem al gevonden zo'n gek klein busje Bewerkt: 5 november 2004 door Revan Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 ik moet nu alleen nog maar een cheetha maar kan hem niet vinden waar staat die???? of rijd die Reageren
Revan Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 In Las Venturas in prickle pine. zie ik ze heel vaak rijden.. want ik heb me safehouse daar btw Waar vindt je een patriot was bij KACC military fuels maar niks te vinden.. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 hoe ziet een Euros eruit en waar vind ik die of rijd die Reageren
RGA Geplaatst: 5 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2004 patriot vind je in sf iets boven het vliegveld in dat gebied waar je nie mag komen is wel irri daarom kun je hem haast nie pakku want je krijgt meteen 4 sterren Reageren
Revan Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 oh okay.. zal is ff een keer een kijkie nemen. Reageren
Time Fighter Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 heeft iemand de hovercraft al gevonden? want ik vind hem daar niet Reageren
Djago Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 (bewerkt) auto's meschien hebben jullie wat aan deze kaart Bewerkt: 5 november 2004 door Djago Reageren
marillion Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 auto'smeschien hebben jullie wat aan deze kaart Mooie kaart die monstertruck klopt niet Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 weet iemand de Euros te vinden . heb hem nog nodig voor de export in san fiero Reageren
Djago Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 auto'smeschien hebben jullie wat aan deze kaart Mooie kaart die monstertruck klopt niet als je naar gtas*nan.co* zie je nog meer kaarten staan en er staat ook bij dat niet alles 100% nauwkeurig is... dus die monstertruck zal daar wel in de buurt zijn van waar jij loopt te zoeken. (ff vergeten erbij te vermelden) Reageren
Revan Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 Hey als politie missies doet of firetruck , kan je ook random auto's krijgen ben ik achter gekomen.. Kwam Mr whoopie tege en een patriot. Reageren
sjakie187 Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 En waar is de monstertruck nu echt te vinden. Ik kan hem nergens vinden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.