Time Fighter Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 En waar is de monstertruck nu echt te vinden. Ik kan hem nergens vinden. ik vind hem ook niet Reageren
RGA Geplaatst: 6 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2004 eej djago kun je mij die site mailen dat mag tog wel want linken mag niet in het forum. Reageren
RGA Geplaatst: 8 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2004 waar kan je de club vinden??? die wil ik een hebbuh om te tunen!! (heb al vaak gehoord dat ie dan mmoi is!!) Reageren
Speedy! Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Geplaatst: 8 november 2004 Monstertruck staat bij 1ste Arena. 1ste worden en staat nog ringracer bij ook Reageren
Spike Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Geplaatst: 8 november 2004 Monstertruck staat bij 1ste Arena. 1ste worden en staat nog ringracer bij ook klopt dat heb ik ook wel vet bakie maar je kan hem niet tunnen en ik denk als je hem in het wilden vind dat je dat wel kan :unsure: ?. maar ik heb echt veel guads gezien in de buurt van back o` beyond, ik reed daar onder een brug zag ik er een staan en dan bij die kapote auto`s die daar staan staat een gaud vlak bij en ergens daaar in de buurt nog een dus er zijn er veel meer, maar je moet het maar vinden he :lol: ,maar ik heb ze gevonden dus zoek ze gerust . Reageren
Captian_Nemo Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Geplaatst: 9 november 2004 waar kan je de nrg-500 vinden?? Reageren
killerbee Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Geplaatst: 9 november 2004 waar kan je de nrg-500 vinden?? vlak bij die boot waar je autos in moet leveren met zo een bord is vlak bij easter basin op de map is het net onder dat vliegdekschip de nrg-500 staat dan naast zo een droogdok onder een hangaar Reageren
BAZ Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Geplaatst: 9 november 2004 de nrg-500 staat in san fierro in de dry dock aan de rechter kant van het eiland tussen het vliegdek schip en het vliegveld in ,bij dat grote aangemeerde schip dus. Reageren
BAZ Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Geplaatst: 9 november 2004 de bullet staat in san fierro bij een burger shot dag ik op een parkeer plaatsje. Reageren
Ren Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Geplaatst: 25 november 2004 oowkeej bedank! maar kun je hem nergens anders jatten??maar bij die missie kom ik ook vanzelf!! ze rijden in de graan velden. je moet er een auto voor parkeren, uitstappen en dan op het dak van je auto staan en die kerel in die harvester combone geval door zn sodemieter knallen hij valt eruity en jij kan erin :gtasign: Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Geplaatst: 25 november 2004 Heeft iemand al de Androm gevonden ik zelf nog niet maar ik heb er wel eens over gehoort het is een vliegtuig ofzo iets Reageren
CJ@SA Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 Voertuigen A - Hovercraft (Vortex) B - Monstertruck C - Dubbeldekker D - Quad E - Dodo (vliegtuigje) F - Maverick (helicopter) H - Shamal (prive-jet) K - Dozer speciale wapens G - Parachute J - Bloemen Als iemand nog andere vaste plaatsen van speciale voertuigen weet, stuur een PM met de lokatie, en dan pas ik het kaartje aan. (lokaties van rode letters heb ik zelf gecontroleerd en staat zo dicht mogelijk bij het betreffende object) wat is die A B C D E F G .... Reageren
BrokenTable Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 wat is die A B C D E F G .... Er zat eerst een plaatje bij en daar stonden de letters op. Aangezien er nu overal maps te vinden zijn met auto-locaties heb ik het plaatje verwijderd. Reageren
_Carl_Johnsen_ Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Geplaatst: 12 december 2004 De grasmaaier staat bij één van de huizen achter het Vinewood teken de cheetah staat bij haunted hauses, en dan bij je eigen huis moet je bij buren zoken in de tuinen Reageren
_Carl_Johnsen_ Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Geplaatst: 12 december 2004 kunnen jullie misschien iets duidelijker zijn over die Cheetha Slamvan en de Stafford want ik kan ze nog steeds niet vinden. alvast bedankt de slamvan staat in la corona, bij zon winkel(waar je niet in kan) voor de poort van het vliegveld zo ongeveer en dan bij de achteringang Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.