_Carl_Johnsen_ Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Geplaatst: 12 december 2004 Monstertruck staat bij 1ste Arena. 1ste worden en staat nog ringracer bij ook zoek bij zoekfunctie en dan monstertruck, dan krijg je een moot kaartje Reageren
Flotje Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Geplaatst: 12 december 2004 Hoe heet de auto waarmee je huizen kan beroven? en waar is die te vinden? ik weer het echt niet... Reageren
BrokenTable Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Geplaatst: 12 december 2004 (bewerkt) Hoe heet de auto waarmee je huizen kan beroven? en waar is die te vinden?ik weer het echt niet... Hier... de naam is Boxville. Let Op: je moet de zwarte hebben En hier een reeds ingevulde zoekfunctie voor de kart PS. probeer volgende keer eerst via de zoekfunctie of je iets kunt vinden. EDIT: ik lees nu pas dat je vroeg wat een kart is... als is het moeilijk voor te stellen dat dat niet bekend is, maar hier een link naar google (ook een zoekmachine) dit is een kart Bewerkt: 12 december 2004 door BrokenTable Reageren
DenTheMen Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Geplaatst: 12 december 2004 Slamvan ---> In Los Santos in La Corona achter de sexshop Boxville ---> Tegen over de gym in Los Santos B) Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Geplaatst: 17 december 2004 Weet iemand waar de Phoenix is the vinden. In het echt is het een Chevrolet ........ Hij zat ook in Vice City Ik heb hem maar 1 keer gezien en dat was tijdens een missie dat ik Big Poppa moest doden in Mad Dog's huis. Na de missie had ik Mad Dog's huis weer terug gewonnen. Ik weet niet de naam van de missie. Bij searh vond hij ook al niks. :blink: Reageren
alien_researcher Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Geplaatst: 17 december 2004 :ph34r: de bandito staat op het strand van san fierro docter j. Reageren
DeNn!S Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Geplaatst: 17 december 2004 Weet iemand waar de Phoenix is the vinden.In het echt is het een Chevrolet ........ Hij zat ook in Vice City Ik heb hem maar 1 keer gezien en dat was tijdens een missie dat ik Big Poppa moest doden in Mad Dog's huis. Na de missie had ik Mad Dog's huis weer terug gewonnen. Ik weet niet de naam van de missie. Bij searh vond hij ook al niks. :blink: je kunt de phoenix krijgen als je achter wangs auto's de straatracemisies start (ik weet zo niet welke) en da kun je hem in de garage tegnover wang cars zetten Reageren
The Outlaw Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Geplaatst: 18 december 2004 bedoel je als je ze allemaal gedaan hebt, of staat ie ergens achter een muurtje want ik snap je niet helemaal 100% Reageren
RGA Geplaatst: 18 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2004 k heb veel gehoord van die kart maar k heb er zelf nog geen een gezien en ook niet in gereden dus nu wil ik wel eens weten waar ik dat kan want ik kan hem dus helmaal niet vinden!¿?! Reageren
Grove_Street_Gang_Member Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Geplaatst: 18 december 2004 k heb veel gehoord van die kart maar k heb er zelf nog geen een gezien en ook niet in gereden dus nu wil ik wel eens weten waar ik dat kan want ik kan hem dus helmaal niet vinden!¿?! er is een race met een kart maar ik weet nie meer waar er staat er normaal een (bij mij toch) langs zero's shop in een steeg Reageren
DeNn!S Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Geplaatst: 18 december 2004 k heb veel gehoord van die kart maar k heb er zelf nog geen een gezien en ook niet in gereden dus nu wil ik wel eens weten waar ik dat kan want ik kan hem dus helmaal niet vinden!¿?! er is een race met een kart maar ik weet nie meer waar er staat er normaal een (bij mij toch) langs zero's shop in een steeg je moet straatracen achter wang cars Reageren
RGA Geplaatst: 18 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2004 wanneer kan je die straatrace's dan?? Reageren
SWYV Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Geplaatst: 18 december 2004 weet iemand de Euros te vinden .heb hem nog nodig voor de export in san fiero die Euros kun je vinden onder de sfinx beeld in Las Venturras (Camel's Toe geloof ik) Reageren
SWYV Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Geplaatst: 18 december 2004 Hey ff tussen door bij voertuigen weet iemand toevalig wat een camper is? Jah het is niet een camper weetje waar je in kan slapen want toen ik die pakte stond er journey.. anyone? Laat maar heb hem al gevonden zo'n gek klein busje camper is die oude VW hippie busje die kun je heel veel zien in San Fierro westen van gym Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.