big shootah Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Geplaatst: 18 december 2004 vinden jullie ook niet dat de mesa (mesa grande uit gta:vc) vrij weinig voorkomt in san andreas Reageren
easter egg Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Geplaatst: 18 december 2004 (bewerkt) ja die heb ik nodig voor de docks. bedankt gtaspeler. Bewerkt: 18 december 2004 door easter egg Reageren
-Richard- Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Geplaatst: 18 december 2004 ja die heb ik nodig voor de docks. Hij staat onder Mount Chiliad. Reageren
RGA Geplaatst: 23 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2004 :o k zoek een kart maar kan er geen vinden ik heb in het plattegronden forum gekeken en nu weet ik waar hij moet staan maar hij staat er niet komt die pas na een paar missie's of hoe zit dat?? Reageren
ganton_gangster007 Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Geplaatst: 23 december 2004 :o k zoek een kart maar kan er geen vindenik heb in het plattegronden forum gekeken en nu weet ik waar hij moet staan maar hij staat er niet komt die pas na een paar missie's of hoe zit dat?? die kart staat bij madd dogg's mansion als je zo'n missie hebt gehaaald waneer je og loc moet achtervlgen met eerst zo'n water/land boot en daarnaa met een kart Reageren
RGA Geplaatst: 16 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2005 Oowkeej thnx dan zal ik hem vanzelf een keer vinden!!. Reageren
jojogta3 Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Geplaatst: 16 januari 2005 (bewerkt) o vet ga nu meteen kijken EDIT: o ja soory ik weet nog een plek voor de vortex gistere ondekt mischien wist je hem al...... je weet toch die boot bij san fieroo waar je vertical bird moest doen nou bij de achter kant van die boot (in de boot) daar staat een vortex wwaar je bij die missie in moet zwemmen Bewerkt: 16 januari 2005 door jojogta3 Reageren
Master-mind Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Geplaatst: 16 januari 2005 ik snap wel welke plek maar nu wat duidelijker :unsure: Reageren
ganton_gangster007 Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Geplaatst: 16 januari 2005 ik snap wel welke plek maar nu wat duidelijker :unsure: dorp/plek: the panopticon landschap: water plek warin het verbogen is: Boot missie op dezelde plek: Vertical Bird overige gegevens over de missie: Vertical Bird die missie die je eerste is als je terug komt naar LS en Madd doggs Mansion hebt overgenomen (missie na A home in the hills) De missie waar je een hydra moet stelen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.