gta Coen Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 Ik heb een paar FAKE trailers gevonden op internet, ik vond ze wel leuk. Wat vinden jullie ervan? http://youtube.com/watch?v=_jNVFsNu-kE&...ted&search= http://youtube.com/watch?v=dycpZDoBt6E&...ted&search= Reageren
Donwell Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 De eerste vind ik niets, maar die tweede is wel mooi, als je niet beter weet zou je zo zeggen dat het de echte is! Reageren
Bling Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 De beide trailers bevatten beelden van reeds bestaande games en je kunt dus zo zien dat het niets met GTAIV te maken heeft. De beelden uit de 1e trailer komen uit 'Driver Parallel Lines' en de beelden uit de 2e trailer komt ook uit een bestaand spel. (Al kan ik even niet zo snel op de naam komen). Reageren
GTAVC Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 Die tweede is volgens mij Toutal Overdouse ofzoiets heet tie Reageren
VforV Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 (bewerkt) de beelden uit de 2e trailer komt ook uit een bestaand spel. (Al kan ik even niet zo snel op de naam komen). Die tweede is dacht ik gemaakt met beelden van 'Total Overdose', een game die erg veel op een Mexicaanse GTA lijkt maar meer humor en minder realisme bevat. Bij de eerste 'trailer' vind ik de muziek wel goed. Weet iemand hoe dat liedje heet? Edit: GTAVC was me voor, Bling. Bewerkt: 22 augustus 2006 door VforV Reageren
NIELS_ Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 Jep, Total Overdose, Ik wist het niet, totdat ik dat mannetje zijn shirt zag:P Reageren
eggie123 Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 wat maakt het uit uit welk spel ze komen? het zijn fake trailers zoals ook in de titel staat maar daarom zijn ze wel leuk gemaakt.. dat fans al zowveel moeite besteden is al heel wat.. Reageren
Gizmo14 Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Bewijs, kijk maar naar de screens. Het is dus van Total Overdose. Reageren
T@rget Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Die 2e is wel heel slecht je ziet zo dat dat Total Overdose is die eerste vind ik wel goed gemaakt Reageren
gang leone Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 2e slecht 1e goed gemaakt Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 29 september 2006 Rapport Geplaatst: 29 september 2006 die tweede is niet next gen en er komen ook dingen van total overdose in voor! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.