PSPfreaker Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 heey, ik heb zonet IPB geinstalleerd op mijn server. Maar nu is mijn vraag: Als ik een skin wil installeren dan gaat het niet Ik krijg errors. En een skin is heel dringedn nodig. Ik hoop dat jullie me kunne helpen Cya PSPfreaker Reageren
Zim Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 Tja, we kunnen je moeilijk helpen als je niet zegt welke errors je krijgt... En welke ipb versie heb je ? Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 Welke ipb versie heb je? heb je de skin wil in de map archive-in gadaan? heb je de skin wel in een zib bestand gehouden? probeer deze dingenn eens en kijk of het werkt. Reageren
The Mafia Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 Hoe op Invision Power Board een skin te instaleren ? (IPB 1.3) Upload de skin in de map archive in. (De map archive in moet ge-chmod zijn naar 777). Ga naar je admin cpanel en naar Skins & Templates en kies import skin files klik op inport bij de skin die je wilt ga nu naar manage skin sets en klik edit en daarna kies je : Set as default skin set ? en dan klik je op yes en dan Edit Skin Set en dan is het klaar. Reageren
PSPfreaker Geplaatst: 22 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 de map archive in vindt ik niet. ik ehb versie 2.1.7 Reageren
Zim Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 de map archive in vindt ik niet.ik ehb versie 2.1.7 Helaas, dan mogen we je niet helpen omdat de kans te groot is dat je hem illegaal hebt. Als je hem legaal hebt kan je wel naar de support forums van ipb gaan. Reageren
The Mafia Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 (bewerkt) Kun je bewijzen oof je 2.1.7 legaal hebt ? Edit : Zim was me voor. Bewerkt: 22 augustus 2006 door The Mafia Reageren
PSPfreaker Geplaatst: 22 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 Jongens ik heb hem legaal . Helpen jullie nog Jullie denken altijd maar dat iedereen IPB illegaal heeft maar dat is niet waar Reageren
The Mafia Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 Dan kun je ook in de support forums van Invision Power Board Reageren
PSPfreaker Geplaatst: 22 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 Die zijn engels. En mijn engels is niet goed. Come on please help me Reageren
The Mafia Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 Ik vind het nog steeds verdacht Reageren
PSPfreaker Geplaatst: 22 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 help me toch plz. ik heb dringend een nieuwe skin nodig Reageren
The Mafia Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 Voeg me maar toe op MSN. PM me voor het adres. Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 Kan je het ect bewijzen want ik weet er wel wat vanaf maar ik moet weten of je hem legal hebt. Reageren
Follow Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 (bewerkt) Ik heb eens IPB 2.1.6 gebruikt, maar dat was niet mijn site, een ik kreeg een vraag of ik een skin wou installeren en dat deed ik. De site is helaas gestopt. Maar zoals eerder gezecht, heeft IPB een uitskende support, en is je Engels slecht? No problem, kopieeër de tekst en plak het op deze site: Klik En kies dan van Engels naar Nederlands. Simpel toch, dus voortaan het IPB support gebruiken. Edit: Had Engels verkeerd getypt, ik typte Ongels Bewerkt: 22 augustus 2006 door Follow Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.