Jump to content

saint's row

mattiejj

saint's row  

74 leden hebben gestemd

1. 1. saint's row word....

• vet, ik ga hem zeker halen
      13
    • vet,maar heb geen xbox 360 en ben ook niet van plan er een te kopen
      32
    • een gta-kloon,ga hem niet halen!
      17
    • ik koop me een xbox360 en saint's row!!!
      8
    • wat is saint's row?
      3

Recommended Posts

Geplaatst:
Saints Row is een actiespel met veel vrijheid en geweld, vergelijkbaar met Grand Theft Auto. THQ haalt echter alles uit de kast om van Saints Row een topper voor de Xbox 360 te maken. Het concept is steeds bijgeschaafd en de vrijheid staat op nummer 1. Anders dan in Grand Theft Auto moet je namelijk juist eerst respect verdienen via allerlei activiteiten om vervolgens een missie te kunnen doen. Met die missies verdien je weer geld, maar dat kun je bijvoorbeeld ook binnenhalen door een winkel in de nacht te overvallen.

De mogelijkheden zijn eindeloos in Saints Row, een spel dat overigens gepaard gaat met een crimineel thema en goede graphics. Vooral de effecten bij ontploffingen zullen de kracht van de Xbox 360 duidelijk aanspreken. Saints Row probeert de lancering van die spelcomputer te halen, maar het is niet zeker of dat lukt.

bron:www.insidegamer.nl

en lijkt het jullie wat??

graag jullie reactie en als jullie de demo al hebben gespeeld,wat vonden jullie ervan??

en trouwens als er nieuws is,plaats het gerust _O_

(ik heb met de zoekfunctie,gezocht,gekeken,en niets gevonden dat op dit soort topic lijkt..)

• Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MNC3

3

• Frangster

3

• Yohan

2

• SamShine

2

Geplaatst: (bewerkt)
Saints Row is een actiespel met veel vrijheid en geweld, vergelijkbaar met Grand Theft Auto. THQ haalt echter alles uit de kast om van Saints Row een topper voor de Xbox 360 te maken. Het concept is steeds bijgeschaafd en de vrijheid staat op nummer 1. Anders dan in Grand Theft Auto moet je namelijk juist eerst respect verdienen via allerlei activiteiten om vervolgens een missie te kunnen doen. Met die missies verdien je weer geld, maar dat kun je bijvoorbeeld ook binnenhalen door een winkel in de nacht te overvallen.

De mogelijkheden zijn eindeloos in Saints Row, een spel dat overigens gepaard gaat met een crimineel thema en goede graphics. Vooral de effecten bij ontploffingen zullen de kracht van de Xbox 360 duidelijk aanspreken. Saints Row probeert de lancering van die spelcomputer te halen, maar het is niet zeker of dat lukt.

bron:www.insidegamer.nl

en lijkt het jullie wat??

graag jullie reactie en als jullie de demo al hebben gespeeld,wat vonden jullie ervan??

en trouwens als er nieuws is,plaats het gerust _O_

(ik heb met de zoekfunctie,gezocht,gekeken,en niets gevonden dat op dit soort topic lijkt..)

nou ik vind het geweldig spel gta 4 is waarschijnlijk beter maar dit is ook geweldig heb de demo 7 keer gespeeld :bonk: en het is geweldig ai is temminste veel slimmer dan in de gta

post hieronder:de maker zeggen ook dat ze het op gta gebaseerd hebben duhh en het is ook een gta-kloon maar dan kan het wel leuk zijn

Bewerkt: door Maarten!!
Geplaatst:

OK Mensen gaan miss,heel rivalerend zijn als ik dit zeg;

Ik ga Saint row zeker niet gaan kopen waarom?:

Saints row vind ik gewoon te veel op een gta lijken,alsje in game beelden kijkt zul je zien dat :

1 :De croshair (mikspuntje) enorm gelijkt op een GTA croshair.

2.de bediening:lijkt wel of je allebij je joysticks moet gebruiken.

De gang's,nee dank je,dat vind ik teveel eraan op GTA Sa gelijken,het is gewoon een kloon van GTA net zoals

Driv3r,True crime,etc. ik ga m dus niet kopen.

Geplaatst:

Het lijkt mij een zeer vet spel, dit uiteraard vooral vanwege het feit dat het in het free roaming genre valt.

Maar ook grafisch ziet het er fantastisch uit, ik hoop dit een free roaming game word die uit de schaduw van GTA blijft, en gewoon opzich zelf staand spel is. De demo die je nu kan downloaden via je Xbox Live doet het erg goed, meen ik te hebben gelezen...

Ook vond ik de trailer(s) die ik heb gezien erg mooi...

Als ik een 360 zou hebben, zou ik Saints Row zeker kopen of minstens de demo downloaden.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ga hem zeker weten niet kopen, ik vind het gewoon een rip off van GTA.

Dit soort prul hoort niet eens in de winkels te liggen, ze kunnen wel iets anders verzinnen dan dingen gaan rippen. :N

Bewerkt: door General Lee
Geplaatst:

En wederom iemand hoor....

Zoals ik enige tijd geleden aangaf in het True Crime: New York City topic...

Niet elke free-roaming game moet je vergelijken met GTA, of het een rip off noemen dan zou elke nieuwe game in dit genre dus een GTA rip off zijn en dat vind ik bij True Crime bijv. zeker niet het geval.

Wat ik van Saints Row heb gelezen en gezien vond ik cool...

Vind het wel jammer dat dat beetje nepperige "street/urban" sausje er weer heel dik bovenop zit. Niet dat ik hier iets tegen heb maar je kan ook een free roaming game zonder dit maken of er niet zo de nadruk opleggen vind ik.

Hoop tevens dat dit een game word die THQ weer wat naam geeft aangezien het voor mij een tijd geleden is sinds ik een goede game van THQ speelde...

Geplaatst:

T lijkt me zooooo vet leuk gaaf spel! maar:

1 Ik heb geen Xbox 360

2 Ga hem niet kopen want een Xbox 360 is me ff te veel geld :duh:

3 Heb nog geen half jaar een ps2 :)

Dus dat word afwachten en hopen of hij op de pc uitkomt :engel:

Geplaatst:

Ik denk niet dat ik hem ga kopen, het lijkt me een ripp-off van gta daar heb ik in principe niet veel op tegen maar het lijkt me zo dat het gewoon juist het zelfde gaat zijn en waarom zou ik hem dan nog gaan kopen...

Misschien als ik er veel leuke reacties over hoor en de screenshots zijn mooi dat ik er nog is over denk hem te kopen maar mijn eerste gedacht is: een dikke ripp-off!!!

Geplaatst:

Ik heb de demo gespeelt: geweldig! Ik heb binnenkort jarig, en ik hoop dat dat een van mijn kadotjes word! Het is misschien een GTA rip-off, maar het is een goed spel om de tijd te 'doden' totdat GTA IV komt (volgend jaar :N ).

Geplaatst:
Misschien als ik er veel leuke reacties over hoor en de screenshots zijn mooi dat ik er nog is over denk hem te kopen maar mijn eerste gedacht is: een dikke ripp-off!!!

Maakt mij niet uit ripp-off of niet, vind het bovendien onzin dat men het spel nu al afrekend omdat het een ripp-off is. De makers zijn vind ik vrij om te maken wat ze willen, we gaan toch ook niet zeggen dat Call of Duty een ripp-off is van Medal of honor. In wezen is het ook precies hetzelfde, met een paar anderen wat rondlopen en iedereen neer knallen. Maar goed dat is mijn mening. :)

Ik vind het verder wel een leuk spel ziet er goed uit, en je hebt leuke opties en veel vrijheid. Als ik een Xbox had zou ik hem misschien wel kopen, de reden daarvoor is dat ik van dit soort spellen houd waar je veel vrijheid hebt, en dan maakt het mij niet eens zo gek veel uit of het GTA is of een ander spel van het zelfde genre. Nu hopen dat hij op de PC uitkomt..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...