Jump to content

saint's row

mattiejj

saint's row  

74 leden hebben gestemd

1. 1. saint's row word....

• vet, ik ga hem zeker halen
      13
    • vet,maar heb geen xbox 360 en ben ook niet van plan er een te kopen
      32
    • een gta-kloon,ga hem niet halen!
      17
    • ik koop me een xbox360 en saint's row!!!
      8
    • wat is saint's row?
      3

Recommended Posts

• Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MNC3

3

• Frangster

3

• Yohan

2

• SamShine

2

Geplaatst: (bewerkt)
Lijkt me toffe game. Alleen denk niet dat ik deze koop. Wacht liefer op gta4. Geeft meer fun.

Alleen kan je daar nog wel ff een jaar op gaan zitten wachten.

Ik zie deze game als een leuke bezigheidstherapie totdat het echte geweld van GTA 4 los barst!

Ik ga hem in ieder geval komende week aanschaffen.

Ik heb vele filmpjes gezien en reviews gelezen en ik denk dat ik hier best een hoop lol mee ga beleven :*D.

Bewerkt: door Frangster
Geplaatst:

Hij ziet er wel cool uit, maar ik vind het precies een beetje SA nagedaan.

Gewoon wachten op GTA 4 zou ik zeggen :Y Ook al komt die pas na een jaar uit ofzo, met SA nu heb je nooit gedaan met spelen ;)

Geplaatst:

Ik vind het ook onzin om te zeggen dat Saints Row een GTA rip-off is. Het is eigenlijk precies zoals ze het in de PU uitleggen: GTA is de grondlegger van het free-roaminggenre en Saints Row is een free-roaminggame, maar dat ze allebei in hetzelfde genre vallen maakt ze nog geen rip-off. FIFA en PES zijn ook allebei voetbalgames, is de één dan een rip-off van de ander? Is elke shooter een rip-off van Doom?

Als ik Saints Row zou spelen zou ik wel constant de vergelijking maken met GTA en ik denk dat ik dan liever GTA heb, maar Saints Row wint het wel op bepaalde punten van GTA, al is het dat Saints Row online multiplayer heeft.

Ik vind het wel jammer dat er weer zo'n urbanstijl aan vast zit, want ik ben daar nooit echt fan van geweest. Zoals iemand al eerder zei, je kunt ook prima free-roaminggames maken zonder zo'n urbanstijl.

Als ik een Xbox360 zou hebben, zou ik Saints Row denk ik wel kopen, maar helaas heb ik die (nog) niet. Waarschijnlijk koop ik volgend jaar pas een Xbox360 wanneer de eerste prijsverlaging is geweest.

Ik heb de game inmiddels 2 dagen in mijn bezit en ik moet eerlijk zeggen dat ik mij er best mee vermaak!

Er zijn een heleboel dingen beter uitgewerkt dan in San Andreas, maar ook een aantal dingen niet.

Ik zie de game niet als een "GTA Killer", maar ik zie de game als een heleboel fun totdat straks GTA 4 uitkomt.

Voorlopig ben ik de stad en voertuigen nog aan het ontdekken, maar de game stelt (ondanks een aantal gebreken) zeker niet teleur naar mijn mening!

Bewerkt: door Frangster
  • 1 maand later...
Geplaatst:

ik vind echter dan ECHT flauw van paar mensen hier die Saints row een GTA rip off vinden,

jullie zien dit spel dat GTA ook zoiets hebben

GTA bestaat al jaren en jaren waardoor jullie GTA fans zijn en Saints row is nog maar beginner, als ik de eerste 3D GTA neem en Saints row eerste 3D spel neemt en vergelijk zou ik al na 0sec zeggen SAINTS row

ik vermaak mij zo goed bij dit spel, geweldige effecten, super missies, races zijn wel moeilijk vooral in de omgeving van airport tot Saints en ik vind dat GTA nooit mooie auto's hebben, van Saints row werd ik al verslaafd aan een auto: Socialite

mensen die L*ll*n dat saints row een GTA rip off, jullie moeten maar uitzeieken tot next GTA komt en ondertussen zagen jullie maar dat GTA IV nog lang wegblijft, terwijl ik me vermaak met Saints row :sst::schater:

ik vind het naargeaapt van gta

ik vind het geen mooi beeld behalve de ontploffingen(eigenlijk ook niet maar ik maak jullie tevreden)

ik vind gta veel beter teminste gta san andreas

en ik heb geen Xbox260 en het lijkt me saai ik bedoel knalle,ondploffingen,missies,respect.... zit toch ook in gta sa

ik heet niet voor niks gta fan man!!

buitegewoon (...)nee ik hoef het niet :t

Bewerkt: door gta fan man
Geplaatst:

Ik vind dit een voorbeeld van een zwaar na-geaapte game van Gta. En dat ligt aan de stijl, niet dat je ook vrij door de stad kan. Just cause is ook soort Gta maar is dit nageaapt? Nee, want dit spel heeft zijn eigen stijl. Je kan bijvoorbeeld door het oerwoud enzo, en veel dingen die bij gta niet mogelijk zijn doen. Daarom vind ik dit een erg goeie game.

Saints Row is natuurlijk wel een goeie game enzo, maar zwak en on-origineel van de makers.

Geplaatst:

Allemaal n00bs hiero die het niet goed hebben gespeeld. SR is pakken beter als SA, veel beter graphics en besturing, en het is geen gtarip, het is beter.

• 2 weken later...

Deze game heb ik al in mijn kastje liggen en ik vond het in het begin een echte knaller.

Later werd het toch steeds saaier vond ik.

Nu speel ik het nog maar af en toe en heb het al helemaal uitgespeelt.

Mee eens Velaro.:puh:

Bewerkt: door Damos
Geplaatst:

Omdat ik al een tijdje de serie 'Grand Theft Auto' ken en speel zul je denken dat ik dit een rip-off vind, maar nee toch niet. 'GTA' is eigenlijk gewoon een genre geworden door zijn grote succes, en Rockstar mag trots zijn dat andere ontwikkelaars ook zo'n game willen. Daarom is Saints Row er en komt Crackdown ook nog. Je kan zeggen dat alle oorlogs-shooters rip-offs zijn want daar moet je in elk spel hetzelfde doen: Schieten, schieten, en nog eens schieten. Saints Row is naar mijn mening dus geen Rip-off. :)

Geplaatst:
Omdat ik al een tijdje de serie 'Grand Theft Auto' ken en speel zul je denken dat ik dit een rip-off vind, maar nee toch niet. 'GTA' is eigenlijk gewoon een genre geworden door zijn grote succes, en Rockstar mag trots zijn dat andere ontwikkelaars ook zo'n game willen. Daarom is Saints Row er en komt Crackdown ook nog. Je kan zeggen dat alle oorlogs-shooters rip-offs zijn want daar moet je in elk spel hetzelfde doen: Schieten, schieten, en nog eens schieten. Saints Row is naar mijn mening dus geen Rip-off. :)

Je hebt gelijk over die Gta-genre, maar ik zie Gta meer als zegmaar de stijl van een game. In allerlei steden missies doen, en met een leuk verhaal. In Saints Row zie ik gewoon veels te veel dingen van Gta terug, en als ze gewoon de Gta-genre overnamen, maar er zelf veel meer bij bedachten, dan had het een topgame kunnen zijn. Neem Just Cause als voorbeeld, die hebben veel meer nieuwe dingen enzo, en dat vind ik een betere game dan Saints Row

Geplaatst:

Ik heb de game al een paar dagen..

Hij bevalt me zeker..; maar dit is niet DE game.. dit is een voorproefje, voordat GTA IV zijn entree neemt..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...