Jump to content

saint's row

mattiejj

saint's row  

74 leden hebben gestemd

1. 1. saint's row word....

• vet, ik ga hem zeker halen
      13
    • vet,maar heb geen xbox 360 en ben ook niet van plan er een te kopen
      32
    • een gta-kloon,ga hem niet halen!
      17
    • ik koop me een xbox360 en saint's row!!!
      8
    • wat is saint's row?
      3

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind Saint's Row geen ripp-off van GTA, je hebt genoeg games die op elkaar lijken en dat is geen ripp-off. Saint's Row lijkt best veel op GTA, en hij is zeker niet beter dan GTA. GTA is gewoon beter en Saint's Rown komt diep in de buurt. Ik zeg niet dat GTA San Andreas beter is, opzich is hij beter in veel punten, maar in graphics denk ik dat Saint's Row beter is. Saint's Row komt uit 2006 en GTA San Andreas uit 2004. Dus dat is niet raar. Maar denk erom dat GTA IV er ook aankomt en die zal (DENK IK) beter zijn dan Saint's Row. Als Gta San Andreas al ongeveer net zo goed is als Saint's Row zal GTA IV nog beter zijn. En een ding: Saint's Row komt ook uit op de PS2, dus koop geen XBOX360 voor Saint's Row als je een PS2 heb, tuurlijk is verbetering wel goed, maar je moet niet voor een game zo'n ding kopen.

Saint's Row zal met graphics vast wel iets beter zijn , maar met vernieuwing niet winnen van GTA. Maar ik denk dat het een prachtgame wordt, net zoals ik denk van GTA VCS.

• Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MNC3

3

• Frangster

3

• Yohan

2

• SamShine

2

Geplaatst:
Saint's Row komt ook uit op de PS2, dus koop geen XBOX360 voor Saint's Row als je een PS2 heb, tuurlijk is verbetering wel goed, maar je moet niet voor een game zo'n ding kopen.

waar haalt jij dat? Saints row is exclusief voor X360 heb ik altijd gelezen op de officiele site van Saints Row

geen gelul hoor

als jij dat heb gehoord heb, meld ook de bron om te bewijzen

• 1 maand later...
Geplaatst:

Hmm, ik had wel wat meer verwacht van Saints Row op het forum. Ik bedoel dus dat er meer zou over gepraat worden. Ik denk wel dat Sainst Row nu al dood is. Jammer maar ook wel normaal. De ontwikkelaars zouden beter een wat meer downloads zetten. Zou ook wel vet zijn moesten ze programma releasen waarbij je auto's kun maken via pc en via pc naar Xbox 360 kan doorsturen zodat je die in de Singleplayer kan spelen.

• 4 weken later...
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:

vet,maar heb geen xbox 360 en ben ook niet van plan er een te kopen

Heb ibk gekozen

Ik vind het spel nog beter dan GTA man :klap:

Geplaatst: (bewerkt)

Lijkt me een vet spel.

Alleen heb ik geen Xbox 360 en die ga ik ook niet kopen ;)

Bewerkt: door The GamerII
Geplaatst: (bewerkt)

Heb ibk gekozen

Je moet het toch wel gespeeld hebben. Beter dan gta is het zeker niet. online heeft snelle boring gevoel door amper 4 maps. Voilition bied echt geen goede ondersteuning. De game is 2 weken leuk daarna verzameld deze veel stof.

Toch bij mij ;)

Bewerkt: door MNC3
Geplaatst:

Heb ibk gekozen

Je moet het toch wel gespeeld hebben. Beter dan gta is het zeker niet. online heeft snelle boring gevoel door amper 4 maps. Voilition bied echt geen goede ondersteuning. De game is 2 weken leuk daarna verzameld deze veel stof.

Toch bij mij ;)

Dat hangt ervanaf wat je percies doet. Als je ervan houdt om constant in de nieuwste kleding in de hipste auto's rond te rijden is Saints Row goed voor meer dan 50 uur gameplay. Als je niks hebt aan de Xbox Live ondersteuning en verder alleen de verhaallijn volgt is Saints Row inderdaad snel een stofdoekje.

Óf online je het spel snel weglegt licht ook volledig aan wat jij leuk vind om te doen. Ik vind de spelmodie leuk en verschillend. Het kleine aantal maps (wel meer dan vier trouwens ;)) werkt dat niet echt tegen aangezien deze gevarieerd zijn.

Daarnaast heeft Saints Row ook nog allemaal verschillende zij-missies, net zoals GTA. Zo moet je tags spuiten en kan je winkels beroven. De gang wars zijn ook heel leuk. Het spel is dus te vergelijken met Gran d Theft Auto: San Andreas qua mogelijkheden, alleen heeft Saints Row standaard al een online functie. Zeker geen slechte game! :)

Conclusie: het licht eraan wat je leuk

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb gekozen voor: Vet maar ik heb geen X360 en ga het dus ook niet kopen! :t ik hou het bij de PS2 en de Grand Theft Auto's ;)

Geplaatst:

Saints row,

ik had die demo gespeeld maar ik kreeg niet echt een RPG-gang sfeer wat ik bij GTA wel krijg,

ik dacht van het eerste moment al van nehh die gaat net als Driver een slechte game worden.

Ik had deels gelijk maar het was wel beter dan Driver. :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...