Cencicodis Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2006 Aan de top zie je een paar woorden zoals adamtown les county... mijn vraag is kun je daar heen en hoe??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2006 Aan de top zie je een paar woorden zoals adamtown les county... mijn vraag is kun je daar heen en hoe??? Ik denk dat je het over Ghosttown hebt, en daar kun je inderdaad heen. Op WikiGTA vind je veel informatie over Ghosttown, en ook hoe je er komt. Neem daar eens een kijkje, dan lukt het je vast wel. Hier is de pagina van WikiGTA waar ik het over heb: *KLIK* Veel succes ermee! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2006 Aan de top zie je een paar woorden zoals adamtown les county... mijn vraag is kun je daar heen en hoe??? Je bedoeld die plaatsnamen, dat is geen extra eiland, dit zijn gewoon plaatsnamen die vernoemd zijn naar een paar makers van GTA III (kijk in het GTA III boekje op Blz 22) Je kan er komen met de Dodo, alleen het is erg lastig om met dat ding zo ver te vliegen, het schijnt dat je nog verder moet vliegen dan Ghostown, kijk op de Ghosttown Pagina hoe je in Ghosttown moet komen. Hier een afbeelding die door Lantyz is gepost: Klik op de afbeelding voor vergroting. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kratod Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2009 Weet iemand een mod om naar Ghostown toe te rijden zo als deze: http://www.youtube.com/watch?v=WDXuMRLR8ds mvg.Kratod Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2009 http://grandtheftauto.filefront.com/file/B...st_Town%3B41948 Installatie staat in de comment van de mod. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kratod Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2009 http://grandtheftauto.filefront.com/file/B...st_Town%3B41948 Installatie staat in de comment van de mod. Heb die mod geprobeer, maar hij werkt niet. mvg.Kratod Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 10 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2010 waar is ghost town???? Ik heb ook iets gehoord van letters op de map van gta III. is dit waar??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 10 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2010 Ghost Town ligt achter de heuvelrug in het noorden van Shoreside Vale (locatie, meer info). De letters op de radar bestaan ook; het zijn plaatsnamen met de namen van enkele ontwikkelaars van GTA III (meer info). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.