Jump to content

Computer Totaly Fucket Up

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb zoals reeds vermeld enkele topics geleden dat ik een Raid kaart heb, nu ik had er telkens last mee, ik heb een nieuwe Bois voor mijn Raid cintroller geinstaleert, ging alemaal fijn, moest ik een nieuwe installatie doen, heb ik alemaal gedaan, restart het ding, komt er een bluescreen op... ik restart de computer, ineens het scherm totaly fucket up .. rare strepen die bewegen !!! Wat is er getrast ? Echt waar hulp nodig zo snel mogelijk

MVG Tim

Bewerkt: door Joriz
Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb zoals reeds vermeld enkele topics geleden dat ik een Raid kaart heb, nu ik had er telkens last mee, ik heb een nieuwe Bois voor mijn Raid cintroller geinstaleert, ging alemaal fijn, moest ik een nieuwe installatie doen, heb ik alemaal gedaan, restart het ding, komt er een bluescreen op... ik restart de computer, ineens het scherm totaly fucket up .. rare strepen die bewegen !!! Wat is er getrast ? Echt waar hulp nodig zo snel mogelijk

MVG Tim

Ik ben bang dat je PC naar de klote :sst: is.

Als je echt geen foutmelding krijgt dan is er echt niets aan te doen, zeker als je niet eens in windows kunt komen. Ik vrees dan ook dat je je PC opnieuw zal moeten instaleren, gewoon de Windows CD erin doen als je de PC opstart, en alles wijzigt zich vanzelf. Vergeet niet over de bestaande partitie heen te schrijven inplaats van een Windows instalatie erbij, dit kan namenlijk tot een instabiel systeem lijden.

Ik denk dat dit echt de enige manier is en dat al je data verloren zal gaan.

Bewerkt: door Joriz
Geplaatst:

bouw hem terug naar hoe hij was! als het dan werkt, dan ligt het aan de RAID kaart

ps. welke raid opstelling gebruik je?

Geplaatst:

Jongens, het probleem is opgelost ! Bedankt voor de tips, maar ik was mijn pc eigenlijk aan het herinstaleren, na een paar keer terug opnieuw starten was het probleem opgelost !!!

schnoo: Ik gebruik 4+0 Stripe opstelling

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...