B.I.G._-M_* Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 (bewerkt) Als ik van de Mount Chilliad met een Sanchez, via het kleine rampje aan de houten ballustrade, gaa stunten, dan kan ik geen Fatsoenlijke Backflip doen:? Altijd als hij onderstenboven hangt draait CJ naar rechts. Bewerkt: 22 augustus 2006 door B.I.G._-M_* Reageren
B.I.G._-M_* Geplaatst: 22 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 wat? ALTIJD met Motor? Dus met BMX fzow lukt het wel? Want dat heb ik ook al is geprobeerd Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 Ik snap compleet de zin van dit topic niet. Wellicht kun je een en ander nog eens duidelijker uitleggen (in normaal Nederlands), want ik weet nu niet of je een vraag stelt of dat je ons wat wilt vertellen. Mocht het trouwens een vraag zijn dan verwijs ik je even naar de zoekfunctie van dit forum..... Reageren
B.I.G._-M_* Geplaatst: 22 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 Sorry , Gta-Schaap. dr was een stuk vn mn Tekst weggevallen+Ik heb Dyslexie. SORRY Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.