Jump to content

Hoe te zien of ik versie 1 heb van GTA sa?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi allemaal,

Mijn oude GTA sa DVD rom is kapot gegaan, en heb ik gisteren een nieuwe bij bol.com besteld voor 29,99.

Hoe kan ik zien (nog niet open gemaakt) of ik de eerste versie heb? Want ik wil graag in de toekomst misschien dingen maken voor San Andreas.

Ik heb de 2 dozen bekeken, maar ik zie geen verschil, terwijl ik gelezen heb op internet als je versie 2 hebt dat het ergens op de doos staat?

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen

Vriendelijke groet,

Dennis.

Geplaatst:
Hoi allemaal,

Mijn oude GTA sa DVD rom is kapot gegaan, en heb ik gisteren een nieuwe bij bol.com besteld voor 29,99.

Hoe kan ik zien (nog niet open gemaakt) of ik de eerste versie heb? Want ik wil graag in de toekomst misschien dingen maken voor San Andreas.

Ik heb de 2 dozen bekeken, maar ik zie geen verschil, terwijl ik gelezen heb op internet als je versie 2 hebt dat het ergens op de doos staat?

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen

Vriendelijke groet,

Dennis.

Je kan nu alleen nog maar de versie 2 kopen in de winkel. Die versie 2 zorgt ervoor dat je niet meer kan modden, aanleiding hiervoor is/was de Hot Coffee mod. Je kan een patch downloaden die ervoor zorgt dat je V1 krijgt. Dus je kan hem gewoon kopen, patch instaleren en je hebt V1. En dan kan je wel modden.

Geplaatst:

Bedankt voor de reacties, gelukkig is het met een patch op te lossen. Nog 1 klein dingetje: Welke versie van de no dvd patch heb je nodig als je versie 2 hebt? Ik kan alleen die voor 1.0 en 1.01 vinden.

Ik weet dat dit misschien niet toegestaan is, maar als bewijs dat ik hem WEL legaal heb gekocht (2e keer zelfs) wil ik best foto's plaatsen van de hoes(en) en/of dvd-rom(s) Ik wil echt alleen maar weten of er een no cd crack is want ik wil deze keer gewoon mn dvd-rom netjes in de doos houden.

Ik hoop dat dit al te veel problemen geeft bij sommige mensen,

Groeten Cheshire.

Geplaatst: (bewerkt)

Cheshire, helaas moet ik je teleur stellen. We mogen hier niet over illegale dingen praten. Ookal heb je het spel legaal gekocht (en bewijs je het) dan mag het nog niet. NO-CD/No-DVD is meestal illegaal dus daarom mogen we er niet over praten. :sst:

Bewerkt: door Ruurd31

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...