Zoltrix Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 Hallo, Ik heb de Bigfoot gevonden. Waarschijnlijk zal ik niet de eerste zijn maar ik zeg het even voor diegenen die het nog niet weten! Je vindt hem in Flint County, Fallen Tree. (Vlak over de grens, naast het water.) Ik kan de map niet invoegen, maar het is vlak onder het woordje "Fallen Tree", rechts naast de autosnelweg. Daar vint je een soort trailerparkje met een draad errond, maak je geen zorgen, er is een opening aan de kant van de baan. Als je dan binnenngaat zal je hem aan je rechterkant vinden! Veel plezier ermee. Hij reed zeer goed op steile bergen. Ik hoop dat jullie het vinden. Groetjes.
RGA Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 ik heb hem ook gevonden en het is zeker een fijne truck.
Syphon Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 Waar is het ? In Los Santos? Je vindt hem in Flint County, Fallen Tree. (Vlak over de grens, naast het water.) Dan moet je wel al SF hebben unlockt =/
Sasuke Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 Die ''truck'' heet toch ''MONSTER'' :blink: of zit ik bij de verkeerde..
RGA Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 ja volgens mij is dat een monster maar als je sf nog nie hebt kan je door de rivier zwemmen en de truck pakken dan de code dat auto's over het water vliegen dan weer trug rijden en dan anti-politie code!!! ik heb dit zelf niet gedaan maar degene die cheats gebruiken kunnnen dat doen!!
Majus Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 dat gaat niet zo makelijk hoor eens je over de grens bent krioelt het van de flikken
RGA Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 weet ik maar ik heb er ook erg ver mee gereden door dat gebied en ik kreeg ook 4 politie's acher me aan maar ik ben wel een heel eind de mountchilliad opgerede
BrokenTable Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 Hallo, Ik heb de Bigfoot gevonden. Waarschijnlijk zal ik niet de eerste zijn maar ik zeg het even voor diegenen die het nog niet weten! Je vindt hem in Flint County, Fallen Tree. (Vlak over de grens, naast het water.) Ik kan de map niet invoegen, maar het is vlak onder het woordje "Fallen Tree", rechts naast de autosnelweg. Daar vint je een soort trailerparkje met een draad errond, maak je geen zorgen, er is een opening aan de kant van de baan. Als je dan binnenngaat zal je hem aan je rechterkant vinden! Veel plezier ermee. Hij reed zeer goed op steile bergen. Ik hoop dat jullie het vinden. Groetjes. *kapotte link verwijderd Begrijp ik goed dat hij hier ergens moet staan? Ik kan hem namelijk niet vinden
lepertum Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 (bewerkt) Er zit ook een echte bigfoot in, kan iemand uit het kaartje opmaken waar ergens? Bewerkt: 2 november 2004 door lepertum
BrokenTable Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 Er zit ook een echte bigfoot in, kan iemand uit het kaartje opmaken waar ergens? Zoals ik heb kunnen zien: op de kaart bij Angel Pine naar rechts, tot aan de 'oceaan'. Dan een klein stukje naar boven bij die kruising / viaduct.
Trax Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 Er zit ook een echte bigfoot in, kan iemand uit het kaartje opmaken waar ergens? Hij is nep. Is al eerder op andere fora gepost.
Mr wu Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 Dit screenshot is ...idd nep heeft een forumlid van gta*****.com gemaakt... Maarrr er zijn wel steeds meer mensen die beweren dat ze er een tegengekomen zijn.. De vraag is of het waar is... zou wel heel cool zijn.. overigens zijn alle sightings in flint county en op mount chilliad.. dus niet in los santos..
Recommended Posts