Jump to content

Bigfoot


Zoltrix

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb de Bigfoot gevonden. Waarschijnlijk zal ik niet de eerste zijn maar ik zeg het even voor diegenen die het nog niet weten!

Je vindt hem in Flint County, Fallen Tree. (Vlak over de grens, naast het water.)

Ik kan de map niet invoegen, maar het is vlak onder het woordje "Fallen Tree", rechts naast de autosnelweg.

Daar vint je een soort trailerparkje met een draad errond, maak je geen zorgen, er is een opening aan de kant van de baan.

Als je dan binnenngaat zal je hem aan je rechterkant vinden!

Veel plezier ermee. Hij reed zeer goed op steile bergen.

Ik hoop dat jullie het vinden.

Groetjes.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sasuke

    5

  • RGA

    5

  • Djago

    4

  • gangster

    3

Top Posters In This Topic

ja volgens mij is dat een monster maar als je sf nog nie hebt kan je door de rivier zwemmen en de truck pakken dan de code dat auto's over het water vliegen dan weer trug rijden en dan anti-politie code!!! ik heb dit zelf niet gedaan maar degene die cheats gebruiken kunnnen dat doen!!

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik heb de Bigfoot gevonden. Waarschijnlijk zal ik niet de eerste zijn maar ik zeg het even voor diegenen die het nog niet weten!

Je vindt hem in Flint County, Fallen Tree. (Vlak over de grens, naast het water.)

Ik kan de map niet invoegen, maar het is vlak onder het woordje "Fallen Tree", rechts naast de autosnelweg.

Daar vint je een soort trailerparkje met een draad errond, maak je geen zorgen, er is een opening aan de kant van de baan.

Als je dan binnenngaat zal je hem aan je rechterkant vinden!

Veel plezier ermee. Hij reed zeer goed op steile bergen.

Ik hoop dat jullie het vinden.

Groetjes.

*kapotte link verwijderd

Begrijp ik goed dat hij hier ergens moet staan? Ik kan hem namelijk niet vinden :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Er zit ook een echte bigfoot in, kan iemand uit het kaartje opmaken waar ergens?

Zoals ik heb kunnen zien:

op de kaart bij Angel Pine naar rechts, tot aan de 'oceaan'. Dan een klein stukje naar boven bij die kruising / viaduct.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit screenshot is ...idd nep heeft een forumlid van gta*****.com gemaakt...

Maarrr er zijn wel steeds meer mensen die beweren dat ze er een tegengekomen zijn..

De vraag is of het waar is... zou wel heel cool zijn.. overigens zijn alle sightings in flint county en op mount chilliad.. dus niet in los santos..

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...