Jump to content

missie met de limousine


djpas

Recommended Posts

Kan iemand mij uitleggen wat de bedoeling is van de missie met de limousine van luvfist, het enige wat ik snap is dat ik met de limousine moet rijden en als je te langzaam rijdt ontploft de limousine.

kan iemand mij het verder uitleggen??

alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand mij uitleggen wat de bedoeling is van de missie met de limousine van luvfist, het enige wat ik snap is dat ik met de limousine moet rijden en als je te langzaam rijdt ontploft de limousine.

kan iemand mij het verder uitleggen??

alvast bedankt

Iemand heeft een bom onder de auto geplaatst. Die gaat af wanneer je te langzaam rijdt. Doel is dus om zo lang hard te rijden, dat de bom gedeactiveerd is. De timer geeft aan wanneer dat is. Als de timer op nul staat, heb je de missie dus gehaald. Veel succes!

Klik hier voor meer info!

Bewerkt: door Dutchy3010
Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand mij uitleggen wat de bedoeling is van de missie met de limousine van luvfist, het enige wat ik snap is dat ik met de limousine moet rijden en als je te langzaam rijdt ontploft de limousine.

kan iemand mij het verder uitleggen??

alvast bedankt

Het betekent dat je snel moet rijden om de bom niet te laten ontploffen. Je moet gewoon steeds één vast tempo vast houden. Ik raad je aan stukken te zoeken met lange wegens als je steeds bochten moet maken, zul je steeds moeten afremmen en dan heb je meer kans dat de bom ontploft. Ik heb een kaartje voor je gemaakt met een mooi lang stuk. Op den duur zal je een bericht krijgen dat de bom niet meer af zal gaan en kun je gewon weer normaal terug rijden. Hier een kaartje/route:

kaarjterouteag8.th.pngKlikken voor een vergrotng!

Note: Dat lange stuk hoef je niet helemaal te rijden, tegen de tijd dat je op 3 kwart zit kun je alweer terug rijden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja eigenlijk snap je hem al helemaal ;)

.Er is een bom door de Psycho Killer geplaatst in de Limo van de Love Fist. (De Psycho Killer heb je al moeten vermoorden maar dat is dus blijkbaar niet gelukt :D ) Je moet hard gaan rijden en als je te langzaam rijd ontploft de Limousine. Rij daarom snel richting de Well Stacked Pizza. Probeer daar een bocht te maken met zo min mogelijk op het Rem Pedaal te gaan staan. Op het volgende kruispunt ga je rechts de "Grote" weg op. Rij het eerste stuk over het midden van de banen (Tussen heen en terug in). Op een moment gaat dit niet meer en moet je dus naar rechts uit wijken. Ontwijk hier de auto's en blijf recht door rijden. Bij de Docks aangekomen waar de Linrunner staat geparkeerd ga je naar links met gebruik maakend van de Handrem. Rij nu weer terug richting de Studio. Onderweg zal de Bom een keer ontmanteld worden en is de missie Passed.

Meer vragen horen we graag ;)

Veel Suc verder :cya:

Meer informatie vindt je ->Hier<-

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb hem al een paar keer geprobeerd te halen maar ik zie de timer nergens staan??

Het is geen timer, het is een balkje die aangeeft hoe dicht je bent dat die limousine gaat ontploffen. Het balkje moet aan de rechterkant in het midden staan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

ik wil hem wel voor je halen

>>> Door NandroDavids: Je haalt een topic omhoog die al bijna 4 maand oud is, dat is niet echt de bedoeling. djpas zal de missie inmiddels wel gehaald hebben. Volgende keer graag wat beter op de datum van het topic letten ;)<<<

Bewerkt: door NandroDavids
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
ik wil hem wel voor je halen

>>> Door NandroDavids: Je haalt een topic omhoog die al bijna 4 maand oud is, dat is niet echt de bedoeling. djpas zal de missie inmiddels wel gehaald hebben. Volgende keer graag wat beter op de datum van het topic letten ;)

s.gifs.gifs.gifs.gifs.gif

<<<

Ik snap deze missie nog altijd niet. en waarom kan je geen posts doen als ze toch open staan?

Link to comment
Delen op andere websites

De topicstarter (degene dus die in eerste instantie de vraag stelde) heeft inmiddels zelf aangegeven dat de missie achteraf inderdaad wel te doen was. Daar mag je uit opmaken dat de missie ook gehaald is. Dan is de post 4 maanden later met de mededeling "ik wil hem wel voor je halen" ongetwijfeld goed bedoeld maar niet erg nodig meer. Dat is dus de reden waarom NandroDavids de rode tekst heeft neergezet. En topics sluiten doen we meestal niet omdat het altijd mogelijk moet zijn om iets nuttigs aan een topic toe te voegen....en wat snap je precies niet aan de missie? Je stapt in de auto en moet net zolang hard blijven rijden totdat de bom ontmanteld is. Dus de straat uit in de richting van de scheepswerf (bijvoorbeeld). Alsmaar rechtdoor en tussen de rijdende auto's doorslalommen. Bij de scheepswerf keren en dezelfde weg weer terugrijden. Halverwege de terugweg zal je de melding krijgen dat de bom verwijderd is :Y

Link to comment
Delen op andere websites

De topicstarter (degene dus die in eerste instantie de vraag stelde) heeft inmiddels zelf aangegeven dat de missie achteraf inderdaad wel te doen was. Daar mag je uit opmaken dat de missie ook gehaald is. Dan is de post 4 maanden later met de mededeling "ik wil hem wel voor je halen" ongetwijfeld goed bedoeld maar niet erg nodig meer. Dat is dus de reden waarom NandroDavids de rode tekst heeft neergezet. En topics sluiten doen we meestal niet omdat het altijd mogelijk moet zijn om iets nuttigs aan een topic toe te voegen....en wat snap je precies niet aan de missie? Je stapt in de auto en moet net zolang hard blijven rijden totdat de bom ontmanteld is. Dus de straat uit in de richting van de scheepswerf (bijvoorbeeld). Alsmaar rechtdoor en tussen de rijdende auto's doorslalommen. Bij de scheepswerf keren en dezelfde weg weer terugrijden. Halverwege de terugweg zal je de melding krijgen dat de bom verwijderd is :Y

Nu lukt het wel. bedankt. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...