Jump to content

Road

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik wou eens een keertje iets nieuws proberen en dit is eruit gekomen! Ik vind hem zelf erg mooi gelukt, er zitten best veel effecten in verwerkt.. Welke vinden jullie mooier? Kleur/Zwartwit of helemaal Zwartwit? Helemaal in kleur lukte me nog niet goed, maar die post ik later misschien nog..

Half kleur/Half zwartwit:

dpspaceroadkleurpngbn8.png

Zwartwit:

dpspaceroadzwartwitpngsi8.png

Rates? :)

Geplaatst:

Ik vind ide met kleuren mooier die andere is te donker dat is mijn mening ik geef het een 7,3/10 want eht is niet zo heel mooi maar gaat wel

Geplaatst:

Half kleur/Half zwart-wit:

Heel erg mooi, vooral de maanlicht en schaduwplekken zien er fantastisch uit. Het zijn alleen een paar sterren te vel... Toch is hij heel vet!

Zwart-wit:

Ik vind hem te grauw, ondanks dat alleen de kleur van de strepen op de weg verdwenen zijn maakt dat het toch veel minder mooi.

KUTGW!

Geplaatst:

Heey Daddypimp,

Ik zal ze allebei een uitgebreide rate geven, zoals je vroeg..

Half kleur/half zwartwit:

Commentaar: Ik vond hem er leuk uitzien, ook gaf hij iets speciaals af, op een positieve manier..

- punten: Ik zou hem nog iets lichter doen, want ook al is hij half en half, ik vind hem toch nog meer grijs

+ punten Die kleur die je erbij gedaan hebt, maakt het echt wat speciaal op een positieve manier, en tja, ziet er gewoon prachtiger uit door dat kleurtje dat je erbij voegde..

EindTotaal Punten: 9.6

Eindbesluit: Hele hoge score, maar die verdien je ook wel met deze rate, echt mooi gemaakt :klap:

Zwart-wit

Commentaar: Je zag een verschil dat er iets weg was bij de vorige, waardoor hij minder leuk leek, hoewel ik hem prachtig bleef vinden nog steeds..

- punten: Doordat de kleur weg is, ook al is het enkel van die rijstrook, is het toch veel minder leuker en specialer

+ punten Al de rest is perfect zo te zien, ik zie verder geen foutjes..

EindTotaal Punten: 8.9

Eindbesluit: Ook heel prachtig gemaakt, en weer een hoge score. Maar je vorige vond ik toch wat beter ;)

TheGuardian :cya:

Geplaatst:

Ik vind dit maar niks. Het originele idee komt van Levi af. Je hebt afgekeken bij hem alleen ander materiaal.. Zelf vind ik deze creatie wat bagger uit zien. Je ziet geen verschil tussen de omgang van de weg en de ruimte.

Zeg niet dat je dit uit je hoofd hebt want het origineel idee is van Levi. Lijkt er erg veel op maar deze is gewoon bagger en je hebt andere plaatjes gebruikt zoals ik al zei.. De regen is dan wel nieuw maar niet echt zo goede regen. Wat noizie , niet?

Geplaatst:

Synchro, wat dacht je van een Tutorial ;)

Ik vind hem best mooi, maar dat soort regen effect erop is minder, dat vind ik hemweer verzieken, en ik mis Tekst. Zelf vind ik Zwart Wit , niet mooi. Dat springt er niet echt uit, met die andere kleuren wel. Misschien kon je de ruimte wat meer Paars, Blauwachtig maken, in een mix met donker, dat maakt alles mooier.

7,1

Geplaatst: (bewerkt)

Oja , tuurlijk een tutorial. Tutorials zijn oud , de kunst zelf is art niet het leren van iemand anders zijn werk. Daarom bestaat er de uitspraak : " Oefen baart kunst ".

Voor dat nog iemand gaat raten : vergelijk hem met deze , [klik voor image]. Zeg niet dat Daddypimp slechter is dan levi in designen want hij kan het wel. Alleen hier is wienig werk aangestoken en het idee is onorigineel.

Bewerkt: door Synchro
Geplaatst: (bewerkt)

Als ik een Eminem sig maak, en jij ook eentje de volgende dag, is het dan ook onorgineel? Dacht 't niet.. Ik vind die van Levi ook mooier dan de mijne, maar omdat het hetzelfde onderwerp heeft wil dat zeggen dat ik meteen onorgineel ben? Ik haal mijn inspiratie zo vaak uit ander mans design.. Dat maakt toch helemaal niks uit ofwel? Je commentaar slaat nergens op Synchro.. En trouwens bij Levi botsen de planeten.. Daar gaat het bij mij helemaal niet om.. Je zegt wel: Oefening baart kunst, maar ik moet toch inspiratie hebben om te oefenen of niet dan? En ik heb geen tut gebruikt btw.. ;)

@BB: Tekst heb ik geprobeerd, maar dat was nog niet helemaal perfect.. Dus dat wijzig ik misschien nog wel..

Bewerkt: door DaddyPimp
Geplaatst:
Als ik een Eminem sig maak, en jij ook eentje de volgende dag, is het dan ook onorgineel? Dacht 't niet.. Ik vind die van Levi ook mooier dan de mijne, maar omdat het hetzelfde onderwerp heeft wil dat zeggen dat ik meteen onorgineel ben? Ik haal mijn inspiratie zo vaak uit ander mans design.. Dat maakt toch helemaal niks uit ofwel? Je commentaar slaat nergens op Synchro.. En trouwens bij Levi botsen de planeten.. Daar gaat het bij mij helemaal niet om.. Je zegt wel: Oefening baart kunst, maar ik moet toch inspiratie hebben om te oefenen of niet dan? En ik heb geen tut gebruikt btw.. ;)

@BB: Tekst heb ik geprobeerd, maar dat was nog niet helemaal perfect.. Dus dat wijzig ik misschien nog wel..

Eminem is 'wereld' beroemd. Deze art niet zo , dus het zou me verbazen als het over iets anders ging. Maar nu is het (lijkt het) op Levi zijn design dus is dit wat whored en niet origineel. Vroeger haddne we pixel stretch , als de ene het doet doet de andere het ook dus dit is zelfde geval. En mijn commentaar niks op trekken? Het is een mening , kritiek zeg maar.

Geplaatst:

Leuk gedaan Daddypimp, ik zou alleen je design formaat wat groter maken, want als ik hem nu zo bekijk vind ik hem erg opgekropt en vooral omdat die planeten zo laag zitten. Dat kan wel, planeten laag boven de grond zetten alleen dan moet je zorgen dat het er realistisch uit gaat zien. De weg loopt niet vloeiend naar achteren, je ziet op het eind namelijk gewoon dat het uitgeknipt en geplakt is, dat komt ook omdat je de sterren tot aan de grond hebt gedaan, waardoor je dus duidelijk ziet waar de weg eindigt. Als ik zo kijk vind ik het een beetje te veel van het goede al die sterren. Kan natuurlijk wel, alleen probeer ze iets later pas neer te zetten dan gelijk aan de grond. Leuk is wel dat de planeet net voor de zon komt, dat ziet er wel leuk uit. Maar over het algemeen heeft het niet echt iets realistisch en vind ik het niet zo mooi afgewerkt allemaal. Persoonlijk zou ik voor de gekleurde versie gaan want dat is leuker om naar te kijken, de hemel heeft namelijk niet echt veel kleur en dat mis ik toch wel. De planeten zijn somber en hadden wat meer pit gemogen. Ik weet niet of je de planeten zelf hebt gemaakt, maar zo ja dan kon je er kleur aan toevoegen of een duidelijke schaduw aangeven. De licht van de zon kon je dus bijvoorbeeld op een planeet laten schijnen aan één kant. De planeet rechts boven staat er niet echt mooi op, het is wat wazig en de plek is verkeerd uitgekozen. Omdat hij zo dichtbij is had hij wat scherper gemogen, en de planeten in het algemeen hadden wel meer 3D gemogen, laat zien dat ze rond zijn. De witte lijnen langs de weg zijn erg rippelachtig, bij het resizen doe dat wel met shift ingedrukt. Als je de weg mooi in de verte wilt laten overlopen, blur het einde van het plaatje een beetje en zorg dat de hemel van zwart begint naar de sterren hemel. Heel veel succes.

Over dat je zoiets als mij hebt (ook zo'n weg etc), dat maakt mij niet veel uit vind het alleen maar leuk. Ik weet niet of iemand anders op aarde ook precies zo'n soort design als mij heeft gemaakt "vast wel". Iedere designer is wel onorigineel, je moest eens nagaan hoeveel mensen de zelfde soort ontwerpjes maken, alleen dat kun je zelf niet weten. Als je iets na gaat maken is het wel zo aardig om te zeggen waar je het van hebt.

Geplaatst:

Kijk dat noem ik nou eens raten! :D Echt heel erg bedankt voor je rate Levi :) Ik moet er idd nog wat dingetjes aan weizigen, zoals de dingen die je nu noemde.. Daar heb ik nog niet echt op gelet, maar nu weet ik waar ik op moet letten.. Héél erg bedankt Levi! :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...