sixdek Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2006 Wie kan mij helpen, het is handig om bij sommige missies vanuit je oto te kunnen schieten. Ik speel het spel op de Xbox, maar kan iemand mij vertellen wellke controls ik hiervoor moet gebruiken? thanks en go on with this forum!!!!!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ar Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2006 Volgens mij komt dit enkel maar voor in SA, ik heb daar nooit iets over gehoord of gezien dat het in VC ook kan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dx11 Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2006 ik weet alleen van drive-by dan moet je de kant op kijken waar heen wil schieten (dus links of rechts) en dan schieten. dit kan zelfs bij gta3 dus zeker ook bij vicecity maar misschien bedoel je iets anders... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BinkieNet Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2006 Het is idd mogelijk. Je kijkt gewoon naar links of rechts en schiet dan.. Op motoren of scooters kan je ook zonder opzij te kijken schieten, dan schiet je gewoon rechtuit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sixdek Geplaatst: 24 augustus 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2006 hoe kan ik opzij kijken??????/ Dan de moeilijkste vraag, hoe kan ik schieten en gas geven tegelijk? Ik speel op de Xbox en schieten en gas geven is dezelfde knop. Alvast dank voor alle reacties Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BinkieNet Geplaatst: 24 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2006 Ik speel het spel zelf op de Pstwo, dus ik zal het ff voor je opzoeken. Waarschijnlijk staat de besturing ook in het boekje dat bij het spel zit, op één van de eerste pagina's kun je het vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.