Hit Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 Kan nergens de download meer vinden, kan iemand hem AUB posten Ik moet hem echt hebben this zoow gaaf die map Reageren
quinton Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 Kan nergens de download meer vinden, kan iemand hem AUB postenIk moet hem echt hebben this zoow gaaf die map gaat dit over een mod?? ik heb er nog nooit over gehoord. of is het een total conversion?? ff wat duidelijker zijn pleaz Reageren
Dikbuik Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 (bewerkt) leg eerst even beter uit wat power pimps airport is? een mod, een tc mod, een mta sa map etc? ik heb er iniedergeval nog nooit van gehoord, ik zal even voor je googlen om uit te vinden wat het is. EDIT : ik heb hem gevonden, het is een mod van mensen van gtaforums.com, hij staat op http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=1207 tip : probeer volgend keer eerst google te gebruiken, de eerst site was al meteen de download site Bewerkt: 22 augustus 2006 door Dikbuik Reageren
Hit Geplaatst: 22 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 Die had ik ook gevonden maar probeer is te downloaden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.