Jump to content

Street - Race missies

Smooki

Recommended Posts

Iemand vertelde me dat er ook deze keer weer Street - Race missies van de partij zijn... Zijn deze moeilijk? Ik ben niet zo goed in street - race missies. Want daar stopte ook GTA ||| bij mij, en zo zag ik NOOIT de andere 2 steden ... :huh: Hopelijk kunnen jullie me nu al een hele hoop Goede tips geven! Alvast Dank,

:alien: Smooki :alien:

Delen op andere websites

ik ben ook niet zo goed in race missies maar ik heb 3 tips voor je.

1 bij san andreas moet je naar de rooie rondjes rijden

als je vlakbij bent minder je vaart, dan zie je een rode pijl aangeven

waar je heen moet.

(heel logisch rode pijl in een rood rondje :blink: maar geloof me het is te doen)

2 wat je ook kan doen is als je door het rode rondje

(ofzoals in GTA3 door het gele rondje) bent gereden zet je hem gelijk op pauze en kijk je op de map wat de snelste weg is naar het volgende rondje

je doet wel langer over de race maar je kans op halen is groter

3 GEEN PANIEK.. wees relax en rustig tijdens die races, meestal crasht er wel 1 of 2 en haal je het nog, en op de rechte stukken flink gas geven dan rij je meestal ook naar de eerste plaats toe

hoop datje er wat aan heb

Delen op andere websites

zorg er in SA gewoon voor dat je een snelle auto hebt die ook een goede grip heeft. Veel auto's die in die streetrace's mee doen zijn echt bagger auto's zomoet je in SF een streetrace doen met snelle auto's zat er bv een stallion tussen :huh: vind ik persoonlijk niet zo hele snelle auto en die had ik natuurlijk ook meteen in mijn banshee in gehaald :lol:

Delen op andere websites

Ik heb persoonlijk zelf ook een stront hekel aan street races gaat nooit goed altijd net alsof je opzetelijk van je baan woord geramt maar ik vind in San Andreas de street races makelijker dan in vice city vooral de Missie DRIVER in Vice City was echt super irritant maar tot nu toe in San Andreas valt het me wel mee ik bedoel die mark points zijn veel duidelijker net als iemand al zij ze wijzen de juiste kant op en zijn duidelijk te zien gewoon relax zitten totaal niet inspannen en gewoon gaan lukt het je wel koste mij niet zoveel keer om het te kunnen winnen ik geloof maximaal 3 maar vind de streetraces hier wel stuk cooler dan in vice city :rolleyes:

Delen op andere websites

Ik heb persoonlijk zelf ook een stront hekel aan street races gaat nooit goed altijd net alsof je opzetelijk van je baan woord geramt maar ik vind in San Andreas de street races makelijker dan in vice city vooral de Missie DRIVER in Vice City was echt super irritant maar tot nu toe in San Andreas valt het me wel mee ik bedoel die mark points zijn veel duidelijker net als iemand al zij ze wijzen de juiste kant op en zijn duidelijk te zien gewoon relax zitten totaal niet inspannen en gewoon gaan lukt het je wel koste mij niet zoveel keer om het te kunnen winnen ik geloof maximaal 3 maar vind de streetraces hier wel stuk cooler dan in vice city :rolleyes:

Allemaal bedankt voor de tips ;) Maar GoD.Anubis er zijn in Vice City toch geen missies waarbij je ze echt MOET winnen? Of heb jij het over die race missies van een gekocht gebouw (met vele garages + waar je je auto kan verven?)

Delen op andere websites

Allemaal bedankt voor de tips ;) Maar GoD.Anubis er zijn in Vice City toch geen missies waarbij je ze echt MOET winnen? Of heb jij het over die race missies van een gekocht gebouw (met vele garages + waar je je auto kan verven?)

hij heeft het over de missie die je krijgt als je de mailbu club hebt gekocht dan moet je tegen hilarry racen zodat hij je wil helpen. Maar die missie is moeilijk omdat de politie achter je aan zit en hillary een snellere auto heeft dan jij.

Maar nu weer ff terug over Sa. Gewoon proberen het is niet zo moeilijk

Delen op andere websites

wat je ook kan doen is als je door het rode rondje

(ofzoals in GTA3 door het gele rondje) bent gereden zet je hem gelijk op pauze en kijk je op de map wat de snelste weg is naar het volgende rondje

je doet wel langer over de race maar je kans op halen is groter

die typ is erg handig die hebt ik ook gebruikt zo kun je lekker relaxt uitrijden zonder enige moeite ;)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...