McNelly Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 (bewerkt) Hey y'all! Ik heb een erg domme vraag, maar ik heb gegoogled en op WikiGTA gekeken en m'n antwoord heb ik nog steeds niet! Met welke toets doe je ook alweer Grove-homies bij je 'gang' voegen, zodat ze mee lopen/schieten etc.? Hoop dat iemand me kan helpen ! (Nou...je kunt zien dat ik dit spel al 3 keer heb uitgespeeld ) Ik heb trouwens de PC-versie! NeLSoN Bewerkt: 22 augustus 2006 door McNelly Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 (bewerkt) Richten op je gang member en op H of G drukken. Hoe meer respect je hebt, hoe meer gangleden je kunt meenemen. Je kunt maximaal 7 gang leden meenemen als je respect vol is. In een auto kunnen 3 gang-members maar in een bus of choach kun je in totaal 7 members stoppen. Als je van je gangmember afwilt, richt dan weer op je gang-member en houd H of G ingedrukt. Nu komt er in beeld te staan dat hij niet meer gang-member is. Ik moet zeggen dat ik het goed van je vind dat je googled en op WikiGTA kijkt, maar deze vraag kon je nog gemakkelijker vinden met de zoekfunctie! Bewerkt: 22 augustus 2006 door Ruurd31 Reageren
Pietje II Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 Dat kan je heel simpel doen. Richt (dat doe je met Del, CAPS LOCK, of de rechtermuisknop) op één van je homies van The Orange Grove Families. Wanneer je een homie geselecteerd hebt, druk je op H of G om hem te rekruteren. Vanaf nu zal jouw homie je altijd kunnen volgen, wanneer je op H drukt zal je homie je volgen, wanneer je op G drukt zal je homie stil blijven staan en op je blijven wachten. Kijk voor alle besturingen eens in het Besturings Topic. Je kan maximaal zeven gangmembers rekruteren en meenemen. Des te meer respect je afdwingt, des te meer gangmembers je kan meenemen. Wanneer je dan besluit om zo met je homies heel de stad op zijn kop te zetten, zou ik je adviseren om de Greenwood te nemen om homies in te vervoeren. De meningen over deze auto zijn nogal verdeeld, maar ikzelf vind het een ideale wagen om drive-by's mee uit te voeren. Ook kan je hierbij de 'Eenpersoons Drive-by Cheat' invoeren, zodat je makkelijk met je homies mee uit de auto kan schieten. De cheat luidt: 'OUIQDMW' Je kan ook andere verschillende mensen rekruteren dan alleen je homies wanneer je de 'Rekruteer Iedereen Cheat' invoert. Deze is voor de PC 'SJMAHPE', en als je wilt dat mensen die je gerekruteerd hebt Rocket Launchers dragen, voer je de cheat 'ROCKETMAYHEM' in. Veel succes verder! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.