milann Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 hoi allemaal, (hoop dat ik het goedeforum heb gekozen, zie niets iets waar het anders bij moet horen) ik heb geprobeerd een mod te installeren, maar ik heb per ongeluk uranus.dff en uranus.txd verwijderd met img tool. (uranus is een auto in SA). Ben zelf vergeten een back up te maken . Dus mijn vraag is of iemand weet of ik die bestanden kan terug krijgen zonder GTA sa opnieuw te installeren (ik denk zelf dat je mods dan weer weggaan). Misschien kan iemand mij ze toe sturen via e-mal ? Mv.g. Milann Reageren
Typhoon Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 (bewerkt) Ik heb ze allebij geupload en in een .Zip bestandje gezet, als je ze installeren wilt moet je gewoon GTA3.img openen met IMG-Tool, dan Add je de Uranus.txd en Uranus.dff. Wanneer je je spel opnieuw installeerd zullen je mods inderdaad uit het spel verdwijnen, dus dan moet je alles overnieuw modden, wat wel handig is voordat je gaat modden is een backup van je Grand Theft Auto San Andreas Folder te maken, dit doe je door de Grand Theft Auto San Andreas Folder (Deze Computer ---> C-Schijf ---> Program Files ---> Rockstargames ---> Grand Theft Auto San Andreas) te kopieëren, je plakt hem dan ergens anders met bijvoorbeeld de naam GTA SA Orgineel of GTA SA Backup. Als het toch fout gaat en je wil hem niet opnieuw installeren kan je voortaan in dit topic je bestanden aanvragen Bewerkt: 22 augustus 2006 door Typhoon Reageren
milann Geplaatst: 23 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 Bedank typhoon Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.