Hit Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 Nou veel meer hoef ik niet te zeggen ben ff bezig geweest dingetjes te zoeken ik vond zelfs aliens dus mss is er tog wel wat oowhjah en met dat mensen hebben niks gevonden in files Rockstar heeft het vast in iets onleesbaars verstopt
LBG Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 (bewerkt) Die ''aliens'' zijn posters, die hangen onder anderen in Madd Dog's huis. Maar ik denk niet dat het aliens zijn, ik denk eerder gewoon een of ander raar ritueel. EDIT: En die pillen zijn volgens mij geen pillen, maar glijmiddel. Bewerkt: 22 augustus 2006 door CenMan
Hit Geplaatst: 22 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 Die ''aliens'' zijn posters, die hangen onder anderen in Madd Dog's huis. Maar ik denk niet dat het aliens zijn, ik denk eerder gewoon een of ander raar ritueel.EDIT: En die pillen zijn volgens mij geen pillen, maar glijmiddel. Kan wel maar die aliens zijn aliens of monsters of wathever Tog iets met aliens in het spel okal is het maar poster
Preddy Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 Johnson City , hebbik wat gemist?
LBG Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 Die borden zijn naast Engels ook in het Spaans omdat er veel Spaans sprekende mensen in Amerika wonen (vooral Mexicanen).
Hit Geplaatst: 22 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 Die borden zijn naast Engels ook in het Spaans omdat er veel Spaans sprekende mensen in Amerika wonen (vooral Mexicanen). K maar ze lijken sprekend op die van girona of barcelona ben vergeten
LBG Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 Ik denk dat ze gewoon toen ze dat maakten naar bestaande borden hebben gekeken en dat een beetje nagemaakt. En in het echt kunnen ze ook op 2 vliegvelden dezelfde borden hebben, mischien komt het wel van dezelfde fabrikant.
Hit Geplaatst: 23 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 Ik denk dat ze gewoon toen ze dat maakten naar bestaande borden hebben gekeken en dat een beetje nagemaakt. En in het echt kunnen ze ook op 2 vliegvelden dezelfde borden hebben, mischien komt het wel van dezelfde fabrikant. Ook goed
Yoeri55 Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Die alliens zijn uit de film: The Ring II In die film zijn het geen aliens maar gewoon kinderen! Ze staan in precies dezelfde houding! Y55
LBG Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Heb je mischien een foto uit de film waar ze zo staan?
justinW Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Er zijn wel degelijk Aliens als het aan mij ligt. Kijk, in de lil probe in zie je foto's van locaties met ufo's erin en als je op die map kijkt van sa met die stippen erop zie je dat van al die stippen in het midden van de map ( niet die in de hoeken) die rechter stip in lv een locatie is van een van die foto's in de lil probe in: screens down Justin W En die middelste foto is een echte lokatie in het gebied van LV The Dessert. Justin W
justinW Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Misschien is dit wel de grote EE waar Rockstar het over had? Justin W
LBG Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Dit is al door heel veel mensen onderzocht, die zijn naar al die plekken geweest, die zijn heel vaak naar die plekken geweest enzo, zonder resultaat. PS: Die kaart hangt ook in het huis van Mike Toreno.
Miyamoto Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Dit is al door heel veel mensen onderzocht, die zijn naar al die plekken geweest, die zijn heel vaak naar die plekken geweest enzo, zonder resultaat.PS: Die kaart hangt ook in het huis van Mike Toreno. Ja, die plekken zijn al volledig onderzocht.
Easteregg Seeker Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 ja, en het is al heel lang bekend ook
Recommended Posts