volvoboy Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 Als je je map opent dan zie je twee lijnen door de map lopen en als je op rondje drukt komt er iets in beeld precies waar de lijnen elkaar kruisen en als je weer gaat rijden dan zie dat dingetje op je map staan is handig al je ergens naar toe wil rijden. als dit al bekend was mag er een slotje op. Reageren
RGA Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 oow dat wist ik nog nie wel relaxed!!! Reageren
wikkeuh Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 Staat in de handleiding gebruik het heel vaak om de gebouwen te vinden om af te springen met parachute:D Reageren
dizz Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 dik chill wist ik nog nie Reageren
Syphon Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 Jup, same here :o Kan ik het ook gaan gebruike Reageren
RGA Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 waar kan je van gebouwen afspringen met parachute's?? Reageren
wikkeuh Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 een flatgebouw kort bij de mulholland-intersection een rond gebouw... gele streepje duidt de ingang aan en dan de parachute pakken en springen... niet vergeten tijdelijk de parachut te openen... ook wel cool is eerst met brommer springen dan halverwege afspringen en parachute openen :rolleyes: Reageren
GoD.Anubis Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 :o ik blij dat ik dat al gou vanaf het begin door had dat je een mark point kon zetten op je map echt makelijk om iets te vinden :rolleyes: Reageren
Sasuke Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 Als je met een moter van de Mount Chilliad op volle snelheid gaat dan.. wow Gaat vet cool dat.. Of als je in een helicopter zit ( er is een maverick op vliegveld van SanFierro ! ) en dan op z'n hoogst in de stad land Reageren
SUPERKoRT Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 ik had t gelijk wel door, maar wel rete handig!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.