Tha-Ran Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 ik vraag af of er een vriendin is zo ja :zou ik het een beetje willen zo als SA zo niet :zou ik willen als vc dat je meisjes moet vervoeren en in vcs missies moet delen met meisjes greetzzzzz,roneri Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 Volgens de geruchten op wikigta en gtagames. http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...ce_City_Stories Zie je er niet in staan dat er een vriendin in het spel komt. En anders zouden ze dat heus wel geweten hebben. Want ze weten ook dat de Jetski's in GTA VCS komt. En in Vice City was dit ook niet zo. Enkel in San Andreas. Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 23 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 Maar een vriendin is toch niet tegelijken met een jetski? En ze weten toch niet alles denk ik van hij is toch nog niet uit in Nederland greetzzzz,roneri Reageren
Preddy Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 Kdenk dat ze best wel een GF erin zetten, maar dan niet zoveel als in SA. Mss 1tje gewoon voor de lol, met een bepaald mini-gamepje er nu wel in. Reageren
eggie123 Geplaatst: 24 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 ligt er aan of er ruimte is op het UMD diskje.. maar neej ze weten nog niet alles dmv screens en wat tekst.. er zijn dingen bekentgemaakt.. maar er zullen ook dingen zijn die je pas ontdekt in het spel aan mogelijkheden. Reageren
mattiejj Geplaatst: 24 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 ik denk dat ie er niet in zit Reageren
Synchro Geplaatst: 24 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 ik denk dat ie er niet in zit Wil je je post verhogen ofzo , met dat 'denkt' zijn we niets mee. Beter echte bewijs materiaal dan dat gedenk. En ze weten toch niet alles denk ik van hij is toch nog niet uit in Nederland Het spel is nog nergens uit , de makers van rockstar hebben bekend gemaakt wat er nieuw is en/of andere dingen er in zijn. Wara komen anders die screens van Vice City stories af? Reageren
eggie123 Geplaatst: 24 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 er zijn altijd nieuwe dingen te ontdekken die R* niet heeft gezegt dus pas bekent zijn als je het speelt... verder afwachten dus Reageren
Boris H. Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 Want ze weten ook dat de Jetski's in GTA VCS komt.En in Vice City was dit ook niet zo. Enkel in San Andreas. euh... jetski in san andreas? dacht het toch niet? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.