Jump to content

hoe moet ik het beste friggen the riggen uitspelen


PsY

Recommended Posts

Ik heb die flametrhower en doe net zoals ze zeggen bij WIKIGTA maar hoeveel ik ook schiet met de vlammenwerper die ***papieren verbranden niet.....

Ik heb dan met granaten geprobeerd maar dan moet je er juist op gooien en onder tussen schieten die forrelli's je ribben eruit MISSION FAILED

( AAAARGH

mijn controller vliegt door de lucht...KNATS..BOEM

SHit nog een stukk

:-(:-(

Link to comment
Delen op andere websites

Als je binnenkomt kan je best eerst alle aanwezige Forelli's doden en ondertussen ook wat stapels papier en machines verbranden. Met de flamethrower moet je een paar seconden blijven richten op de stapels totdat de melding komt dat hij vernietigd is. Merk ook op dat er nog 'nieuwe' Forelli's blijven binnenkomen in het magazijn. Dus verschuil je een beetje achter de stapels en schakel ze uit met een krachtig machinegeweer. Nadat alle stapels en machines vernietigd zijn zullen de Forelli's vluchten in 2 busjes. Je moet die ook vernietigen want daar zitten ook nog papieren in. Je kan de Sanchez gebruiken die daar éénmalig geparkeerd staat. Ook handig is om de busjes te blokkeren met een zwaarder voertuig, voor je het magazijn betreed, want dan raken ze minder snel vooruit en kan jij ze snel vernietigen.

Lukt het je echt niet om deze missie te voltooiien dan kan je je savegame nog altijd posten in het Savegame Aanvraag Topic. :)

Edit: Misschien kan WikiGTA je ook wat helpen.

Bewerkt: door VforV
Link to comment
Delen op andere websites

Je bent al goed geholpen maar ik probeer het ook nog een keertje :) :

Alleer eerst is het makkelijk als je een Coach hebt. Deze is hier te vinden. Rij nu naar het gebouw dat wordt aangegeven met een geel Vierkantje/driehoekje op je Radar. Als bij het gebouw Parkeer je de Coach ergens tegenover het gebouw en loopt naar de geparkeerde Rumpo's daar pak je of de Granaten die tussen de Busjes liggen en laat je ze ontploffen. Als je liever de Granaten niet pakt omdat je bijv. Molotov's bij hebt (Deze zijn voor deze missie ook erg handig, maar dat vertel ik dadelijk wel.) pak een een willekeurig Wapen en schiet de busjes kapot. Als de Busjes kapot zijn is erg handig omdat deze vluchten aan het einde van de missie.

Loop nu terug naar de Coach en parkeer deze voor de garage deur zodat deze geblokkeerd is. Parkeer hem wel zo dat je aan de binnenkant van het gebouw uitstapt. Vermoord binnen eerst alle Forrelli's, ze zijn bewapend met Tec-9's dus in raad je een Machine Gun aan of een .357.

Ga nu op je gemak de Machines en de Papierstapels in de fik zetten. Je kunt hiervoor de gekregen Flame Thrower gebruiken of Molotov Cocktails. Als je de Flame Thrower gebruikt moet je er even op blijven richten (Zie ook VforV's post). Als je voor de Molotov Cocktails kiest moet je opletten dat je niet op zijn hardst gooit want dan ontploffen ze vaak eerder omdat ze het dak raken. Druk daarom niet te lang op het rondje O.

Als alles is vernietigd loop je naar de Coach toe en schiet deze kapot (Of je gebruik Granaten). Hier lopen alle Forrelli's namelijk op vast. Als deze geëxplodeerd is is het dus eigenlijk een Massamoordje :puh: .

Nu zal er komen te staan dat je uit Fort Staunton moet gaan en is de missie gahaald :).

Meer vragen horen we graag en veel Suc6 verder :cya:

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...