Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

alle GTA games gaan over de maffie fammielie's

maar bij SA komen ze met rappende negers die hellemaal niks te maken hebben met het verhaal van GTA!!

okee het is wel leuker zo grote wereld eens ander verhaal... leuk dat je stats ziet muscle en zo maaar wat doen dierappende neggers in ( ik ben geen rasicct maar dit heeft toch niets te maken met de crime familie waar het al 6 spellen lang over gaat..

Geplaatst:

Ach, Rockstar wilde gewoon even wat anders. GTA San Andreas heeft trouwens wel degelijk wat te maken met de vorige, heel veel zelf. GTa III, GTA VC en GTA San Andreas (en LCS en VCS) vormen één verhaal. En ook in San Andreas kwam de Mafia aan bod, speel de game uit en je begrijpt dit vanzelf. Je komt o.a. de Forelli's tegen.. ;)

Eigenlijk komt de mafia niet heel veel minder aan bod, door de sfeer vergeet je dat een beetje.. Ook bij GTA VC speelde de Mafia een minder grote rol, met dingen als the Cubans en de Haitans.. :Y

Geplaatst: (bewerkt)

ik vind het wel leuk ik bedoel steeds hetzelfde s niet leuk heh :N

Toch past het wel bij het verhaal van de andere GTA's, je gaat zelfs een naar LC in order van de maffia, dus dat zit er best wel in hoor....

:cya:

EDIT: Goliat was me voor...

Bewerkt: door frostiemen
Geplaatst:

Ik vind het ook een domme vernieuwing, ik had liever San Andreas gehad en dan spelen met een afstammeling van een Forelli ofzo

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...