Jump to content

San Andreas opnieuw instaleren.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoe moet je San Andreas opnieuw instaleren ?

En hoe moet je San Andreas die ik nu nog op mijn pc heb verwijderen ?

Ik wil dit doen omdat ik mods heb geinstaleert o.a de Noobmode.

En al die mods wil ik niet meer in mijn spel.

Maar ik wil de mods niet apart verwijderen.

Want daar ben ik niet goed in.

Dus ik wil hem verwijderen.

En opnieuw instaleren.

Geplaatst:

Laten we eerst even kijken naar de statestieken van je San Andreas, zoals je zelf al aangeeft staan er mod(ificatie)s op. Als je gewoon San Andreas opnieuw instaleert, dus na het verwijderen van San Andreas is er niks aan de hand. Dan zijn de mod(ificatie)s ook direct verdwenen en dan kun je weer genieten van een schonen instalatie. Ik zal even kort uit-leggen hoe je hem her-instaleert. Ga naar Start > Congifuratiescherm > Software. In die lijst vink je San Andreas aan gevolgd door verwijderen. Als dat niet lukt moet je dit doen: Start > Alle programma's > Rockstar Games > GTA San Andreas > Uninstall GTA San Andreas. Daarna kan je hem gewoon weer her-instaleren en dan kan je zoals ik al eerder zei weer heerlijk genieten van het spel. Als er verder nog iets is zeg je het maar! :Y

Geplaatst:

zo kan je het ook doen (zo doe ik het tenminste altijd)

ga naar start->deze computer, dan zie je linksbovenaan systeemtaken staan, daaronder zie je programma's installeren of verwijderen staan, klik daarop, dan opent een venster met een hele lijst van programma's , zoek daarin naar san andreas, klik op san andreas en dan op verwijderen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...