TCDesigns Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 Ik heb dus SA:MP gedownload en geplaatst in mijn San Andreas file. Dit zat erbij: - samp.exe - samp_debug.exe - samp.saa - samp.dll - samp-license.txt Wat moet ik nu doen? Want als ik samp.exe opstart, gaan er allemaal vensters open en moet ik ze allemaal sluiten. Als ik dan samp_debug.exe opstart komt er een menuutje. Er staat: 'Launch Debug', 'Connect Localhost' en 'Exit'. Maar als ik op 'Launch Debug' klik kom ik in een leeg San Andreas terecht. Iedereen is weg. En als ik op 'Connect Localhost' klik, sta ik voor de VineWood letters, probeert ie te connecteren en kan ik niet bewegen! Reageren
-Roy- Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 Waarschijnlijk krijg je allemaal errors als je samp.exe opstart. Daar is wat aan de doen. Je moet even deze fix gebruiken. Gewoon de exe in het pakket kopieren over je oude samp.exe. Als je nu samp.exe start moet alles werken en kun je lekker gaan spelen. Veel succes/plezier! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.