Jump to content

Thierry Henry

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een voetbal Sig gemaakt.

Ik ben er ongeveer een uur mee bezig geweest en ben best trots op het resultaat.

Daarom graag als het kan opbouwende kritiek en tips.

Thierry Henry Sig

untitled8az1.png

C&C ?

Daan :cya:

Geplaatst:

Plus punten

+Mooi achtergrond

+Mooie renders

Min punten

-De tekst

Ik geef je er een 7 voor goed gedaan Daan :klap:

Geplaatst: (bewerkt)

+, uuuuuuuuuuh

-, geblurde achtergrond, te simpel

-, gloed om middelste render

-, simpelheid van andere renders

-, tekst

Tips:

-Gebruik échte achtergronden ipv deze prut.

-1 render is genoeg, 2 kan nog, maar 3 is toch echt te veel

-Gebruik lettertyp dat beter te lezen is

-Besteed je tijd beter

-Eli,

:cya: ¬_¬

edit: l0lrate, 3/10

EDIT2: @Froop hieronder, en the maffia geeft wél onderbouwende kritiek?

Bewerkt: door Eli R
Geplaatst:

Eli, geef eens goed onderbouwde kritiek, en denk dat daan dit nog niet zolang doet. Als jij zo'n reactie krijgt vind je het ook niet leuk. :{

Daan, ik zie dat je nogal experimenteert met de filters, dat is een goed ding. Probeer één render wat een goed focus point geeft. Zorg verder dat de render wat lichter is dan de achtergrond, om goed onderscheid te geven. ;)

Geplaatst:

Wat een achterlijke rate weer Eli, ooit gehoord van beginnners? Volgens mij is jou doel hier zo gehaat mogelijk te worden, iig daar lijkt het op. Erg kinderachtig dat je zo gaat raten tegen mensen die nog helemaal niet zolang met PS werken.

"Besteed je tijd beter", ik denk dat jij dat eerder kan doen, ipv mensen de grond in boren die net beginnen.

Over de sig, leuk gedaan Daan. De achtergrond is vrij standaard maar in mijn ogen beter dan een gebrushte grunge achtergrond. Leuk met de kleuren gespeeld, maar de focus kan zoals froop al zei beter op een render.

Hoe moet ik weten dat het een beginner is, staat niks over tot aan froops post. Ik rate gewoon, niet neerbuigend, afkrakend, ik zeg niet dat het een 'kut sig zonder enige inspiratie, overtuiging, en satisfactie aan het oog.' Ik geef mijn oprechte en eerlijke mening, alleen maar omdat hij zogenaamd een beginner is moet ik niet milder raten ofzo.

Als je niet wilt dat ik rate plak dan een ban op.

>>> Door .Levi.: Beginner of niet Eli R, de manier waarop jij aan het raten bent is voor elke designer een slecht bericht hoe eerlijk je ook bent. Jou tip: (-Gebruik échte achtergronden ipv deze prut.) Zeg nou zelf, komt dit leuk over als een tip? Tips geven doe je met plezier aan iemand, zodat hij zijn werk op een hoger niveau kan leggen, als iemand zoiets moet lezen dan heeft die gene al geen zin meer om jou post te lezen.

Of iemand een beginner is kan je zien aan iemands design hoe kan het ook anders Eli R dit is jou uitkomst (edit: l0lrate, 3/10). Als je zo'n cijfer geeft dan vind jij die gene toch geen ervaren photoshopper, maar een beginner dus.<<<

>>> Door .Levi.: Vanaf nu iedereen ontopic! Wil je iets zeggen >PB<<<

Bewerkt: door Eli R
Ik rate gewoon, niet neerbuigend, afkrakend , ik zeg niet dat het een 'kut sig zonder enige inspiratie, overtuiging, en satisfactie aan het oog.'
+, uuuuuuuuuuh

Tips:

-Gebruik échte achtergronden ipv deze prut.

-Besteed je tijd beter

Niet afkrakend. :sst:

Eli: Ik spam niet, ik laat je zien hoe jij jezelf tegenspreekt, blijkbaar had je dat niet in de gaten.

>>> Door .Levi.: ONTOPIC iedereen. Denk aan de topicstarter!<<<

Bewerkt: door .Levi.
Geplaatst:

De achtergrond van je signature vind ik niet echt qua sportstyle. Aan de andere kant ziet het er toch wel grappig uit. Je laat de render duidelijk zien. Expirmenteren met filters deed ik ook toen ik net begon daar is helemaal niks mis mee, gewoon lekker mee doorgaan en je ziet vanzelf dat er wat leuks uitkomt.

Wat ik wel leuk vind staan bij een sportstyle zijn de shapes. Ik heb ooit eens één gemaakt:

sportsigmatthijsyl0.png

Als je goed kijkt zie je allemaal shapes en patterns, en het is heel erg simpel, maar het effect staat hartstikke mooi vind ik. Je mag van mij de .PSD wel hebben om eens in de layers rond te neuzen. Je kan bijvoorbeeld ook een wallpaper zoeken en die er overheen gooien, een abrstracte wallpaper bijvoorbeeld. Geeft mooie effecten. Probeer tot slot een font er bij te zoeken die past. Ik denk dat de font 'jey' hier wel mooi bij staat. En wil je verder gaan met het maken van een voetbal sig, kijk dan eens rond op de site van Soccerart. Daarvan steek je heel wat op.

PSD:

http://rapidshare.de/files/30461156/huntelaar.psd.html

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...